Onzeker

<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn eerste twee zwangerschappen zijn beëindigd in een miskraam met 8,5 week en 5,3 weken. Nu ben ik weer zwanger al 6,3 weken. Alleen merk ik dat mijn borsten minder pijnlijk zijn als een paar dagen eerder. Toen voelde ik het soms met lopen en nu minder alleen met een beetje drukken erop. Is dit een slecht teken? Verder was gisteren wel de hele dag niet lekker, maar weet niet of dit wordt gezien als de zwangerschapsmisselijkheid. Ben super onzeker en bang dat het weer mis gaat. </p>

Heyy
Wat naar van je miskramen
ik snap dat naar dat alles je nog onzekerder maakt.
Ik heb nog nooit een miskraam  mee gemaakt. Maar misschien kan ik je een beetje gerust  stellen door je te vertellen dat ik amper zwangerschaps kwalen gehad  heb.
Het enige waar ik last van had was honger en soms  wat pijnlijke  borsten. Verder heb ik me eigen  super goed gevoeld. 
Ik was daardoor ook erg onzeker en voelde me eigen totaal niet  zwanger 
Maar elke controle en elke echo bleek goed te zijn en uiteindelijk 5 weken geleden bevallen van een gezonde  zoon. 
Ik vind het jammer achteraf dat ik mn eigen zo druk heb gemaakt  om eigenlijk niks en minder heb kunne genieten van mijn zwangerschap  door de angst deze angst heeft aangehouden tot in de 20 weken 
Als ik zo terug denk ben ik eigenlijk  wel blij dat ik zo weinig kwaaltjes heb gehad alles nog kon doen en eten wat ik wilde. Eigenlijk  kun je je geen fijnere zwangerschap  wensen.
Wat ik dus probeer  te  zeggen.  Dat je geen of weinig kwaaltjes hebt wil niks zeggen.  Probeer van je zwangerschap  toch een beetje te genieten  . ?? 
Fijne zwangerschap  gewenst 

Dankjewel voor je bericht geeft mij wel moed. Ik merk nu inderdaad dat het schommelt met symptomen. Verder heb ik wel een goed gevoel erover dus hopelijk is het drie keer scheepsrecht. 

Terug
Bovenaan