ONZEKER !!

Hoi Meiden,

Wat een onzekerheid. Ik moest 24 mei ongi worden. EN NOG STEEDS NIET. ik heb in de week dat ik ongi moest worden 2 keer een test gedaan, maar was beide negatief. Nu heb ik vrijdag 4 juni weer een test gedaan en weer negatief. Ik word gek van de onzekerheid. Ik heb allemaal zwangerschapsymtonen en toch geeft de test negatief aan. Morgen ga ik naar de HA. Ben nu al zenuwachtig.
Ik hoop dat hij mij positief nieuws kan geven. Heeft iemand ook zo ervaring ?

Gr. Ka
 
Hoi Ka,

Op een ander forum waar ik wel es kom, was iemand die pas na 2 weken overtijd positief testte. HEt is helemaal afhankelijk van de hoeveelheid Hcg in je urine. Misshcien komt dat bij jou wat trager op gang.

Heel veel succes morgen bij de HA!!
 
Ik ben ook ooit eens ruim een week overtijd geweest, met allerlei symptonen die duiden op een zwangerschap, al mijn testen waren ook negatief, ik ben later dan toch weer ongi geworden (helaas). Ze zeggen ook dat het kan komen dat je er teveel mee bezig bent en het kan ook zijn geweest dat ik toen wel zwanger was maar vroegtijdig een miskraam heb gehad, want dit komt meer voor als dat we denken, maardat hetvaak gepaart gaat met een mestruatie en dan heb je er geen benul van.
Ik hoop dat het bij jou anders is en dat de HA je wat meer duidelijkheid kan bieden.

Maar het kan ook idd zo zijn dat je hcg gehalte later opgang komt waardoor je testen steeds negatief zijn, ik ken ook mensen bij wie de test na een week of 2 pas positief werd. Wat dat betreft zit ons lichaam toch raar in elkaar.

Succes morgen bij de HA en hodut ons op de hoogte.
 
Terug
Bovenaan