Onzeker

<p>Ik heb zou vandaag mijn emnstruatie verwachten, mocht ik uitgaan van m8jn langste cyclus (ik heb een onregelmatig cycus van 28-36 dagen). Ik heb al 3 dagen soms wat bruinverlies, ben met vlagen misselijk, groter lijkende borsten, opgezette aders rond borsten, en kleine menstruatieachtige krampjes. Gisteren had ik ook barstende hoofdpijn. Mijn menatruatie blijft echter wel uit. Vanmorgen negatief getest. Ik wordt gek van de onzekerheid. Laat me dan maar ongesteld worden, dan weet ik waar ik aan toe ben. </p><p> </p><p>Heeft iemand van jullie dit ook al eens meegemaakt en uljoe is dit afgelopen?</p><p> </p><p>Lieve groetjes!</p>
 
proberen los te laten. Klinkt heel stom. En wil ook absoluut niet negatief overkomen.
Maar ik heb vaker kwaaltjes gehad zoals jij ze omschrijft en ik dacht elke keer dat ik zwanger was. Toen ik echt zwanger bleek te zijn had ik nergens last van. Ik was moe en had hoofdpijn maar daar hield het ook bij op.
 
Wat je anders zou kunnen doen is een test bij de huisarts, dan weet je het helemaal zeker. Of een early test (vind persoonlijk die van big bazaar heel fijn)
Heel veel sterkte/succes xx
 
 
Bedankt voor je reactie.
Ik haat deze onzekerheid.
Bij mijn vorige 2 zwangerschappen had ik dezelfde klachten, alleen geen bruin verlies. 
Dan maar gewoon ongesteld, dan kan ik tenminste verder. :(
 
Terug
Bovenaan