Onzeker

<p>Sinds mijn dochter geboren is (nu 20 weken) ben ik best onzeker over alles wat betreft haar verzorging. Ik moet zo bijvoorbeeld een aantal keren in haar nek voelen met slapen of met naar buiten gaan. En maak me veel zorgen of ik haar niet te warm of te koud aankleed. Net als buiten zie ik mensen die hun baby veel dikker hebben aangekleed. Mijn dochter heeft dan een dun jasje met capuchon op daaronder gewoon een shirt en romper met korte mouwen en een broekje en sokken en dan in de wagen met een voetenzak(wel dicht tot de oksels). Maar ik zie andere baby's en die hebben dan een dikke jas aan met een wollen muts en capuchon erover en dan in de wagen met een voetenzak. En die baby's zien er dan zelfde leeftijd/ ouder uit. Maar haar nek voelt gewoon lekker warm aan. Alleen handjes iets kouder, maar daar sabbelt  ze ook op. Dus als ik wanten ga aantrekken gaat ze daar op sabbelen.(wat moet ik daar mee doen?) Maar ik weet dat ze het gewoon warm genoeg heeft, maar toch ben ik bang dat ik het niet goed doe omdat baby's bij andere veel warmer zijn gekleed... Oh Ja en als ik een winkel inloop dan doe ik de voetenzak ook open(tenzij bij een koeling van supermarkt) maar veel mensen doen dat ook niet. Misschien kijk ik teveel naar andere mensen, want iedere baby is ook anders. Maar maakt me echt twijfelen aan mezelf... ;(</p>

Jouw intuitie is de beste! Nekje is bepalend, handen niet. En liever iets te koud dan iets te warm. Volg je gevoel!

Terug
Bovenaan