Onzeker

<p>Goedemorgen allemaal, </p><p>Ik heb even een vraagje. </p><p>Heb ik de week van 7 tot 13 januari mijn eisprong gehad. Was te merken aan afscheiding en berekening. In die week ook veel geklust. Nu al paar dagen menstruatie achtige pijn en pijn onder rug. </p><p>Herkennen jullie dit? </p><p>Nog maar ronde 1 hoor, maar vind het allemaal erg spannend. </p><p>Groetjes! </p>
 
Ik herken de symptomen maar helaas kan je lichaam je erg voor de gek houden als je iets heel graag wilt. Ik vrees dat je nog een weekje geduld moet hebben voordat je iets weet. Ik zal voor je duimen!
 
Stel dat je 7 januari je eisprong hebt gehad, dan moet je bijna ontsteld worden. Kan goed zijn dat het dus tekenen zijn dat je ongesteld moet worden. Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben (we hebben voorzichtig gedaan). Ik moet maandag ongesteld worden en ik ben overal om aan het huilen, misselijk, pijn in buik en rug. Zo zie je maar dat klachten van een naderende ongesteldheid erg kunnen lijken op die van een prille zwangerschap. Pas als je een streep ziet op de test heb je zekerheid. Succes! 
 
Zoals Kimmiea al zegt: het zou kunnen dat je lichaam je voor de gek houdt. Ik ben al ruim een jaar bezig (helaas 2 miskramen achter de rug) en veel maanden dacht ik dat ik misschien wel zwanger kon zijn, maar helaas hielt mijn lichaam me voor de gek. De tweede keer dat ik zwanger was zei ik nog boos tegen mijn man dat het wéér niet gelukt was... maar toch was het raak ;) Helaas voor korte duur.
 
Dank jullie wel dames voor jullie reactie. 
Even weer met beide benen op de grond dat was fijn. Zat mezelf helemaal gek te maken. Nu weer wat meer rust gelukkig.
nu ook geen ‘klachten’ meer wacht gewoon komend weekend af ? 
heftig zeg Donnas. Sterkte hoor. 
 
Zo herkenbaar. Nu je ineens bezig bent met idee van zwanger kunnen zijn is alles een mogelijk teken. Dit terwijl al eerder benoemd bijna alles overeenkomt met een beginnende menstruatie.
Heel verwarrend allemaal. Maar het blijft spannend! 
 
Hallo!
ik snap je onzekerheid heel goed , ikzelf zit nu in ronde 2 en heb ovulatie testen gebruikt ze zijn niet zo duidelijk dat er 2 strepen echt even Donker zijn, maar wel een duidelijke streep en daarna geen meer dus denk dat toen toch mijn eisprong was of dat ik hem gemist heb.. deze was 12 januari die dag heb ik niet geklust maar die dag ervoor en dag erna wel. Nu ben ik zo bezig met zal ik zwanger zijn wordt er echt gek van... ! Maar vorige keer duurde het 32 dagen dat ik ongesteld werdt en dacht ik echt dat ik zwanger ben nu denk ik het minder maar heb vannacht echt slecht geslapen en droomde dat ik zwanger was , erg die onzekerheid. Maar mijn nod is 30 jan ( als ik uitga van mijn laatste menstruatie) 
succes allemaal meiden en fijn om even met jullie te delen!
 
liefs Sandra 
 
Spannend San-Dra Ik ga voor je/jullie duimen. Mijn NOD is 31 januari.
Vindt het ook prettig om het te delen zonder mijn omgeving over al mijn hersenspinsels "lastig te vallen" 
 
Terug
Bovenaan