Onzeker

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal
Mijn man en ik zijn nu vanaf januari 2004 bezig om zwanger te raken.
Maar ja, heb een onregelmatige cyclus. Meestal tussen de 31 en 43 dagen.
We vrijen nu om de dag actief en gaan uit van een cyclus van 30 t/m 46 dagen en hopen dat er een keer een eisprong tussen zit.
Met temperaturen sschiet ik niks op, dat heb ik geprobeerd.
We zijnnu begonnen met de maybe baby.
Ik voel me wel super onzeker hoor!
Herkennen jullie dat, dat je denkt dat het nooit gaat lukken?
Tuurlijk hoor je veel mensen zeggen: je moet er niet teveel mee bezig zijn.
Maar als je zo'n onregelmatige cyclus als ik heb ben je er wel mee bezig omdat je het om de dag eigenlijk moet vrijen..............
Wie herkent dit, heeft tips voor me....
Heeft ook de maybe baby gebruikt...
Misschien kom ik zo een beetje over m'n onzekerheid heen!
Thanks. xxxx

hoi hoi,

Ik had even een vraagje. Wat is dat maybe baby ?????
Heb wel al vaker zien staan maar weet niet wat het is ...

Belinda

Hai,
Moet je even lezen op www. babybrabbel.nl. Daar staat precies de beschrijving. Het is in ieder geval een ovulatietest.
Door middel van een beetje speeksel kan je zien met een microscoopje of je vruchtbaar bent ja of nee.
Dat zie je dan een een bepaald structuur.
Gr Kimmie

Hoi Kimmie,
Ik herken mezelf in jouw verhaal.
Ben zelf niet zo onregelmatig als jij, maar wel al vanaf maart bezig. Ook al 4 maanden lang om de dag vrijen. Heb al diverse merken ovulatietestjes geprobeerd, maar op geen enkele dag in de maand geeft hij aan dat ik een eisprong krijg of heb? Ben nu ook begonnen met temperaturen,maar kan daar eigenlijk helemaal niks mee dat gaat van hoog naar laag.
Nou ja, volhouden maar he! De tijd komt vast voor ons ook snel!
gr. Sammy

Hoi Kimmie,

Vreselijk lastig dat zwanger worden... en er niet mee bezig zijn is het moeilijkste wat er is....
Ben benieuwd naar je ervaringen met maybe baby en ga op babbybrabbel maar eens kijken hoe en wat...

Groetjes,
Es

Hallo,
Ook ik heb een onregelmatige cyclus.
Wordt geen wijs uit mijn temperatuurlijst. Lijkt wel of ik helemaal geen ei-sprong heb.
Daardoor ook erg aan het twijfelen.
Ook wij vrijen om de dag,al gaat me dat toch tegen staan.
Vandaag weer ongesteld geworden.
Iedereen om ons heen wordt wel zwanger,dat lijkt natuurlijk,maar toch.
En ook de angst dat het bij ons niet gaat lukken.
Zijn vanaf febr. 2004 bezig.

Hoi hoi,ik ben ook in jan gestopt met de pil,alleen ik heb wel een regelmaitge cyclus,ik her ken het heeeel goed,ik ben oook erg onzeker!!!en elke maand is weer een teleurstelling,kop op, we komen ook ech aan de beurt gr manuela

He Kimmie,

Die speekseltest dat is eigenlijk niet echt goed, heb ik gelezen. Zelf had ik de romed- testen via babybrabbel. Bleek dat die bij mij niets aangaven, ook al kon je in mijn temp- curve duidelijk zien dat er een eisprong was geweest. Daarom gebruik ik nu de ovulatietest van today (bij ons in België bij de apotheker gehaald), en ja hoor, heel duidelijk. Ze zijn wel wat duurder (7 testers voor 28,- euro) maar nu zie ik tenminste iets.
Van dat speeksel, dat heb ik ergens gelezen bij een fertiliteitssite uit nederland...

Groetjes,
Erika

Terug
Bovenaan