Onzeker

<p>hallo allemaal,</p><p>Vorig jaar febr ben ik gestopt met anticonceptie en vanaf juni zijn mijn partner en ik aan het proberen zwanger te raken</p><p>helaas heb ik een onregelmatige cyclus.. het varieert steeds tussen de 32 en 40 dagen, met zelfs 1 uitschieter van 57 dagen!! Mijn menstruatie duurt hooguit 3 dagen en is erg minimaal.. zo minimaal dat ik het makkelijk kan opvangen met een inlegkruisje.</p><p>deze keer is het zelfs zo dat ik alleen gister (met druk zetten) een beetje bruin bloed verloor en vandaag dan weer niets.. zijn er andere die hier ervaring mee hebben? Moet ik me zorgen maken?</p><p>liefs</p><p> </p><p> </p>
 
Heb hier geen ervaring mee maar als je twijfelt bel dan even je huisarts en vertel je verhaal hun kunnen je misschien wel het beste helpen 
 
Ik ben na die uitschieter van 57 dagen naar de huisarts geweest, zij zei dat ik me geen zorgen hoef te maken. Dat weinig bloedverlies niet wilt zeggen dat er iets mis is, zij zei dat zolang er bloed komt er een eisprong is, of dat nu veel of weinig is.
Maar soms word ik hier gewoon onzeker over, dan heb ik allemaal vragen of dingen wel “normaal” zijn. dus dacht misschien is er hier iemand die dit ook heeft. 
 
Ik heb dit ook, 
 
Ben naar de huisarts geweest toen tabletten gekregen die mijn menstruatie op gang brengt. Dit werkte minimaal. Uiteindelijk door gestuurd naar de gynaecoloog. Inwendig onderzoek gehad en dit was goed. Wel bloed moeten prikken, hier moet ik nog uitslag van krijgen. 
 
Dus als ik jou was zou ik een doorverwijzing vragen naar het ziekenhuis voor een inwendig onderzoek!! 
 
Hoi! 
Ik heb hier ook last van. Toen ik de pil slikte was ik al nauwelijks ongesteld maar de laatste keer was het maar 1,5 dag. Ook altijd zo weinig dat ik niet eens een tampon of hoef te gebruiken, zelfs s nachts niet. Ik heb ook nooit buikkrampen of iets dergelijks. Hier hoef je je echt geen zorgen om te maken! Eigenlijk is het alleen maar heel fijn! Zolang je wel ongesteld wordt is het goed is mij verteld. Maar ik ben geen dokter :)
Liefs
 
Mijn huisarts vond minimaal niet genoeg en heeft me daarom ook voor de zekerheid doorgestuurd naar de gynaecoloog. Een extra controle van onder is nooit verkeerd! 
 
Ja precies! Ik ben idd ook nooit veel ongesteld geweest, wel pijnklachten maar nooit veel bloedverlies. Ik vond dat altijd heel fijn, totdat we zijn begonnen met proberen zwanger te raken en ik me nu afvraag of het wel “normaal” is.
 
dokter gaf bij mij ook aan dat het geen rede is om me zorgen om te maken. als ik het graag wou kon ik een verwijzing krijgen voor het ziekenhuis, van de ene kant geeft dat miss wat rust.. maar van de andere kant wil ik niet “paniek” gaan maken en het misschien ook gewoon wat tijd geven en geduld proberen te hebben :p
 
@ Gebruiker10098616, heb je de bloeduitslag al binnen?
fijn dat alles goed is, Het kan dus geen kwaad de minimale menstruatie? 
 
Terug
Bovenaan