Onzeker...

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wie heeft er op de NOD wel eens heeeeel vaag positief getest en zag op dezelfde dag een heel klein beetje gelige/bruine sliertjes bij het afvegen en was gewoon gezond zwanger?

Mijn NOD is vandaag. Mijn temp is nog hoog en ik heb een heeeel vaag tweede lijntje op de Kruidvat-test (ochtendurine). Ik verzin het lijntje er niet want ik ben niet de enige die het ziet, maar het is wel heeeel vaag. Nu ben ik al voorzichtig een beetje blij, maar toen ik net naar de wc ging had ik een heel klein beetje van die sliertjes (heel weinig hoor), dus de moed zakt me alweer in de schoenen...

Is dit herkenbaar voor iemand? Ik hoop op snelle reacties, want ik ben echt onzeker nu.

Groetjes!

Hoi

Ik denk dat je wel zwanger bent hoor en dat we je kunnen feliciteren.
Dit komt wel vaker voor komt van de innesteling.(ik was 3 dagen licht ongi)
Als je over een paar dagen weer test zal de tweede streep wel duidelijker zijn.
Je bent beetje vroeg met testen en dan zit er weinig hormoon in je urine.
Veel succes liefs niempie

Heb ik ook gehad, op de dag dat ik ongi moest worden een heeeeeeeeeeeel ietsiepietsie bloedverlies. Ik dacht dat ik ongi werd (zo begint het altijd bij mij) maar er kwam maar niets meer.... Vervolgens twee dagen later een test gedaan....hele vage streep, de dag erna weer heel vaag en toen ik een week overtijd was weer getest en toen was er een dikke vette streep en ondertussen ben ik 14 weken zwanger.... Er is dus goede hoop voor je.... Succes!

Terug
Bovenaan