onzeker

<p>Hoi allemaal,</p><p>in september heb ik een miskraam gehad met 8 weken, nu ben ik er vorige week achter gekomen dat ik opnieuw zwanger ben!! Super blij natuurlijk maar ergens ook heel erg bang.</p><p>Ik dacht anderhalve week geleden dat mijn menstruatie begonnen was, heb een onregelmatige cyclus dus ik wist niet precies wanneer dit moest beginnen, na een paar dagen stopte het bloeden en 2 dagen later had ik ineens weer wat bloedingen. Op internet gelezen dat dit een zwangerschap kon zijn dus getest en dus positief. Tot nu toe heb ik nog kkkjsteeds last van bloedingen, niet erg maar toch.. wisselend bruin en rood bloed en af en toe menstruatiepijn (buikkramp, lage rugpijn).. ik kan 6 maart pas terecht bij de vk, eerder wil ze geen echo maken omdat dit waarschijnlijk nog te vroeg is.. als ze uitgaat van een cyclus van 38 dagen ben ik nu 5 weken zwanger</p><p>Ik heb sinds gister last van gevoelige borsten en vanmorgen een beetje misselijk maargoed bij m’n vorige zwangerschap begonnen alle kwaaltjes pas op het moment dat het vruchtje al niet meer leefde.. heeft iemand dit of zoiets ook eens meegemaakt? Ben zo bang dat het weer een miskraam word</p><p>liefs</p>
 
Hoi
Allereerst gefeliciteerd!!!
Ik snap je onzekerheid... maar ik wou je ff laten weten dat ik de eerste 14 wk bloedingen heb gehad en een vriendin van mij vanaf wk 20 tot bevalling. Het maakt je erg ongeust en onzeker maar we hebben allebei een gezonde baby ter wereld gebracht. 
Sterkte en succes met wachten
 
Wat verdrietig van je miskraam ?
En wat leuk dat je zwanger  bent weer gefeliciteerd.
Ik lees en hoor vaker dat vrouwen  tussendoor bloedingen hebben snap dat je daar onzeker van word vooral omdat je natuurlijk  al een miskraam  hebt gehad.
Maar het gaat vaker goed dan fout.
Kun je niet goor een vervroegde echo bij je verloskundige  terecht
 Gezien je verleden lijkt me dat ze dat wel snappen toch? 
Hopelijk kun je snel genieten  van je zwangerschap 
 
Terug
Bovenaan