onzeker

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik zit in onzekerheid en word en helemaal gek van. Ik ben begin september gestopt met de pil, na 32 dagen werd ik ongi. Nu heb ik maandag 8-11 een hele lichte roze afscheiding gezien bij het afvegen (sorry) Vanochtend een test gedaan, negatief. Dit keer beetje bruin op het toiletpapiertje, dus ik dacht het komt er aan. Maar er is helemaal niets meer gekomen. Blijft mijn ongi nu helemaal weg, komt het over een paar dagen alsnog of is er toch een kans dat ik zwanger ben. Wie heeft dit ook meegemaakt en wil mij er over vertellen? Alvast bedankt.
Mijn laatste nod was 10-10. Nieuw dus 7-11 (bij 28dgn) of 11-11 (bij 32dgn)
Groetjes, Tamara

Tja het blijft afwachten, bij de een betekent roze afscheiding, of bleodverlies dat die menstruatie er toch echt aankomt, sommige vrouwen hebben er ook last van ook al zijn ze zwanger en weer andere vrouwen hebben het niet. Kortom er is niets van te zeggen.

Gewoon een paar dagen afwachten (pffffff moeilijk he?)

Succes

Dit komt me zo bekend voor, nadat ik 4 maanden geleden ben gestopt met de pil ben ik nog geen ene keer echt ongesteld geweest. En met echt bedoel ik gewoon rood bloed verlies. Elke keer als ik het wordt is het bruinig en lijkt het op afscheiding. En elke keer vraag ik me weer af is dit nu een menstruatie of een innestelings bloeding. Maar als je zekerheid wilt dan moet je gewoon over een week nog een test doen. Of misschien word je binnen die tijd wel echt ongesteld. Je lichaam heeft tijd nodig om weer op gang te komen. De pil heeft alles overgenomen en nu moet je het weer zelf gaan doen. Succes in ieder geval!

Terug
Bovenaan