Onzeker...

<p>hello, ik ben de laatste tijd heel erg onzeker over mijn geslachtsdeel... ik begin sinds kort weer jeuk te krijgen aan mijn binnenste schaamlippen. Het jeukt maar het stinkt niet en brand niet. Ik wil ook niet naar de dokter gaan want dit is niet de eerste keer dat ik het heb, en toen na vaseline smeren en goed wassen en om de zoveel uur mijn inlegkruisje verwisselen ging het wel weer weg. Maar nu lijkt mijn vriendin wel op een soort olifantje .. ik schaam me er wel echt voor, is dit normaal ? Ik ben nu 35 weken zwanger..</p>

Ik zou zelf toch wel even langs de huisarts gaan om een eventuele bacteriële infectie uit te sluiten. Het zekere voor het onzekere nemen, is wat ik zou doen.

Ja.. ik heb wel vaker jeuk alleen deze keer is er alleen jeuk verder niks, mijn afscheiding is niet raar, het is niet rood, niet dik, het stinkt niet .. ik wil echt niet naar de dokter gaan maar goed als het nog een paar dagen aanhoud dan zal ik maar een afspraak moeten maken

S nacht slapen zonder onderbroek aan, dan kan alles daar luchten. Het is waarschijnlijk daar te broeierig. Ik zou wel een handdoek onder je billen leggen voor het geval dat.

Ik zou toch echt langs gaan als ik jou was !
Wie weet is het toch een kleine infectie of iets. Zekere voor het onzekere. Ze gaan de aankomende weken nog vaak je aanraken dus misschien verslechterd de situatie dan wel.

Als je inlegkruisjes blijft dragen raad ik je aan katoenen te halen. Maar idd veel luchten. Niks smeren en toch langs je huisarts om een candida infectie uit te sluiten. Veel zwangeren hebben hiermee te maken en dus volkomen normaal. Niet met zeep je vagina wassen voor neutrale ph. Wat het ook is wil je behandeld hebben voor je kindje geboren wordt en de kans op spruw(iig als het wel candida is)verkleind.  Gewoon gaan dus en succes! ?

Terug
Bovenaan