onzeker

A

Anoniem

Guest
ik heb een vraagje'als je zwanger wilt worden maakt het dan niet uit of je boven de manneke ligt. ik ga altijd boven zo vinden wij het plezieriger, maar heb toch het vermoeden dat dan het sperma niet goed aankomt,of maakt het niet uit wil zoveel mogelijk antwoorden. ben al 1 jaar bezig, en iedere keer weer teleurgesteld, want wij klussen heel veel, ben wanhopig

He meis, ze zeggen dat als j onder ligt en de man boven de beste standje isom zwanger te worden. Dus misschien is dit een optie? En wat ze ook zeggen is als je je cyclus weet om de dag vrijen. dus de de 10e en de 12e en de 14e en de 16e. Dan is de kwaliteit van de spermacellen beter. Maar misschien wist je dat al. Moeilijk he al een jaar elke maand een teleurstelling,nou meis, sterkte en hopen op een vruchtbaar 2005....grtjes natascha

Hoi, Ze zeggen dat je er niet bij ma moet denken wanneer je gaat klussen. Vooral niet gaan denken van ''oh nu ben ik vruchtbaar dus moeten we nu vrijen'', dan werkt het dus totaal niet. Op de een of andere manier ben je er dan te gefixeerd mee bezig en lukt het dan gewoon niet.
Probeer het gewoon een paar keer spontaan en wie weet helpt het..
veel succes.
Groetjes Laura

andersom is volgens mij beter. Als dat ook niet lukt zou ik toch eens langs de huisarts gaan na een jaar mag je namelijk door gestuurd naar de gynocoloog.

Hoi, ik heb het ook een paar maanden om de dag gedaan, dan zou het sperma beter zijn. Toen dat niet lukte na een maand of 5 en een vriendin van mij zei dat ze het gewoon 6 dagen achter elkaar had gedaan en zwanger werd, dacht ik, dan ga ik dat ook maar doen. Dus wij hebben 5 dagen achter elkaar geklust, bij het klussen lag ik onder, daarna 30 minuten met een kussen onder je billen blijven liggen en daarna niet naar het toilet om uit te plassen. En bingo! Ik wil niet zeggen dat het bij iedereen helpt, maar bij mij heeft het wel geholpen. Op mijn NOD testte ik positief.

Terug
Bovenaan