onzeker

A

Anoniem

Guest
Hallo.

ik heb een vraag!!

zijn er hier ook dames die,zich afvragen.als ze zwanger zijn,hoe ze het gaan doen?

met oppas.en finacieel?

een hele gode vraag zou ik zo zeggen...
voordat ik stopte met de pil hadden we eral overgesproken(mijn man en ik)
hij gaat 1 dag minder werken om zijn kind mede op te voeden(hij werkt 5 erg lange dagen) en ik blijf net als nu 3 dgn werken,dus heel veel zullen we er niet op achteruit gaan.kleding en voeding kun je zo duur maken als je zelf wil. kijk maar eens goed bij de zeeman of wibra of hema wat een leuke kinderkleding ze hebben! en wat betreft de kinderkamer;wat dacht je van tweedehands???zelf opknappen scheelt ook.
nee, ik maak me er niet zo druk om,je maakt een keuze en zal dus op bepaalde fronten moeten inleveren. bijv. kinderopvang scheelt bij ons al een hoop;want ik werk erin en kan het dus voordelig meenemen en bovendien heb ik opa en oma's achter de hand.
maar goed om je erin te verdiepen;kan nooit kwaad!
succes!

Ik werk nu 4 dagen en als er een kindje komt wil ik drie dagen gaan werken.
Mijn schoonmoeder wil wel een dag oppassen en ik werk zelf op een kdv dus ik zou het ook mee kunnen nemen.
Misschien anders bij mijn eigen moeder nog een dag.

sil

ik heb toevallig er lang overna gedacht en ik heb een heel goed idee(tenminste voor mezelf vind ik dat een goed idee)ik wil met iemand afspreken die ook een kind heeft om 2 dagen op te passen(bv maandag en Dinsdag op hun kind) en dat zij dan 2 dagen op mijn kind gaat passen(bv donderdag en vrijdag)en dan kan ik 3 dagen werken en mn man ook n dag minder!!En omdat we elkaar dan helpen(soort ruil om ruil) vragen we geen geld voor het oppassen...slim hè...

Mijn kids gaan al vanaf hun geboorte naar het kinderdagverblijf (nu bso) en mijn moeder komt twee middagen in de week. Straks met de kleine erbij zullen we wel iets anders moeten verzinnen. Mijn moeder vindt twee wel genoeg.

We hebben hier gelukkig geen wachttijden bij de kinderopvang dus dat kan altijd als bij de oma's of elders niet lukt.

Miep

Terug
Bovenaan