onzeker

A

Anoniem

Guest
Dag Allemaal,

Ik lees al een poosje jullie berichtjes mee. Ik zal me even voorstellen: Yelina; 32 jaar en helaas net ongesteld geweest. Ik ben in november gestopt met de pil en sinds december zijn mijn man en ik 'echt' aan het klussen.
Ik merk dat het me allemaal erg onzeker maakt. We zijn dan nog wel kort bezig maar niet weten of het gaat lukken.... Maar goed, ik ga de moed er zeker in houden. Als zoveel van jullie de moed er in houden, waarom ik dan niet? Op naar ronde 3, (6 maart NOD).

Groetjes
Yelina

Hoi Yelina,

Ja, die onzekerheid is heeel herkenbaar en hebben we eigenlijk wel allemaal. Geef je lichaam even de tijd om de hormoonhuishouding weer zelf te regelen en hoe moeilijk het ook is, probeer het ook een beetje los te laten.

In januari zijn veel van ons zwanger geworden en februari lijkt ook een goede maand te worden, zoals je hieronder kunt (hebt) gelezen :). Dus hou vol, jullie tijd komt ook!

Groetjes, Con

Hoi Yelina,
Geloof dat we in hetzelfde schuitje zitten. Ben vanaf okt/nov gestopt met de pil en vanaf januari echt aan het klussen. Heb het idee dat ik nog geen recht van spreken heb, aangezien we het pas 1x serieus geprobeerd hebben. Ik ga voor ronde nr. 2, volgende NOD bijna gelijk met die van jou. Veel succes met klussen en ik zie je bericht wel weer op de site!
groetjes, mutsje

Ik ben ook net weer ongesteld geworden en was ook bezig voor de eerste ronde, maar ik baalde al best wel n beetje!!Voel me dan idd ook een beetje `schuldig`tegenover de andere meiden als ik na ronde 1 al baal en sommige al een jaar of langer bezig zijn!!Greetz BB suc6 met alles

Hoewel ik al wat ouder was(35 jaar), toen ik zwanger wilde worden, heb ik heel bewust gezegd dat ik ons een jaar zou geven voordat ik me zorgen zou gaan maken. En dat hielp wel het los te laten, natuurlijk was ik de eerste paar keren wel heel benieuwd of het raak was maar niet heel teleurgesteld. En de toen ik, na een half jaar zwanger was,kwam ik erachter doordat ik misselijk was, ik wist ik niet eens meer wanneer ik voor het laatst ongesteld was geweest. Het heeft mij wel geholpen er op deze manier mee bezig te zijn.

Terug
Bovenaan