onzeker...

A

Anoniem

Guest
effe een vraag. Mijn mannetje en ik hadden besloten om   deze maand om de dag te klussen. Dat hebben we ook volgehouden. Volgens de berekeningen was zondag mijn vruchtbaarste dag en maandag mijn eisprong-dag. We hebben zondag ochtend en maandag avond geklust. Maar nu merkte ik opeens vanavond dat ik meer slijm had, zelfs nat (ja sorry voor de details) wil dat nu zeggen dat mijn ei er nog aan moet komen en zo ja, heb ik dan genoeg "voorraad" of moeten we vanavond ook nog klussen. Eigenlijk was de palnning om morgen avond te klussen aangezien mijn mannetje tot en met zaterdagmiddag weg is en ik dan genoeg "bevoorraad"ben...
Sorry voor het hele verhaal.
Voor alle zwangeren gefeliciteerd en voor allen die afwachten, heel veel sterkte.
Ik duim voor iedereen, ook voor mezelf!
Groetjes kreeftje

Hoi Kreeftje,

Maandagavond is volgens mij prima. Als je vandaag je eisprong had, leeft het zaad van gisteravond nog in je baarmoeder. Ik zou niet overhaast vandaag weer klussen, maar afwachten tot morgen. Ik hou me ook aan de "omdedag- planning" en volgens de dokter en de info die ik op het internet lees, is dat het beste. De kwaliteit van het zaad wordt er niet beter op als je elke dag sex hebt.
Maar je moet natuurlijk doen wat je hart je ingeeft! Succes!!!

Groetjes Marieke.

De zaadjes leven minimaal 2 dagen

dus je hoeft niet te klussen

je moet er ook rekening mee houden

hoe meer je klust hoe minder zaad er per keer komt

maar ook al heb je het allemaal goed gedaan

kan het ook zijn dat je niet zwanger bent hoor

Ik deed het vorige maand ook om de dag

Volgens mij betekend het slijm dat je eitje dan is gesprongen

maar dat is bij ieder anders

groetjes natasja

berichtje voor sas24..

Wat bedoel je met "het eitje is gesprongen"? Ja sorry, maar ik ben nog niet zo ervaren, haha.
als het eitje daadwerkelijk is gesprongen dan is er dus ook geen bevruchting geweest neem ik aan...
groetjes kreeftje

Volgens mij bedoelt ze de eisprong. Want als je "eisprong" geweest is, is je eitje gesprongen. (het zit eigenlijk al in het woord ei-sprong). Als je eitje rijp genoeg is, springt het.  
Volgens mij zijn er wel sites waar je daar veel over kunt lezen. Anders moet je even zoeken  via google op "eisprong" ofzo.

Succes!

Groetjes,
Sandra  

ja Kreeftje, als je je eisprong hebt gehad, dan ben je dus vruchtbaar !!!! En that means ........ klustime :))))))))

hoi sandra en ellen,

bedankt voor de reactie.. we gaan vanavond weer eens lekker klussen (doen dit trouwens de hele maand al om de dag dus er zit aardig wat routine in zullen we maar zeggen)
groetjes kreeftje

Succes en dan komt die lange wachttijd weer...................
Ik zal voor jullie duimen

Heel veel groetjes,

Suus

Terug
Bovenaan