onzeker

A

Anoniem

Guest
hallo dames,
ik lees al een tijdje mee en ik wilde ff wat vragen
ik ben 10maart voor het laast ongi geweest nou weet ik niet
of ik zwanger bent want ik ben pas 3mnd met de pil gestopt na een gebruikt van bijna 4jaar
ik had toen ik niet ongi werd vier dgn later een test gedaan maar die was negatief
nou durf ik geen test meer te doen ik heb over2wkn afspraak met een gyn maar niet voor dit heeft iemand goede raad thkns

Lieve meid,

Misschien wil je het niet horen, maar als je zekerheid wilt moet je echt een test doen. Het kan soms enige dagen duren voordat een test positief is. Dan heb je gewoon nog niet genoeg HCG gehad de eerste keer.
Ik wens je heel veel succes met testen! Ik ga voor je duimen.

Groetjes, Kat

hoi kat bedankt voor jou reactie
misschien dat ik bij de gyn een test laat doen of zo
ik voreg me es af hoelang het duurt voordat er hcg in je bloed zit of lichaam
dus hoeveel maanden.
weet iemand dat
alvast bedankt

Hcg begint zich meteen na de bevruchting te vormen. Eerst een klein beetje, maar iedere dag wat meer. Rond je NOD is het te meten in je urine. Dat ligt ook een beetje aan hoe snel jouw lichaam het aanmaakt. Bij sommige vrouwen kan het wel een week duren voordat de test positief is. Bij hen maakt het lichaam het hormoon niet zo snel aan. Volgens de dame van moeders voor moeders komt het ook wel eens voor dat vrouwen net genoeg HCG hebben voor zichzelf. Zij kunnen dan niet mee doen met moeders voor moeders. Het Hcg blijft tot ong 16 tot 20 weken zo duidelijk aanwezig, en daarna schijnt er een ander hormoon de overhand te krijgen. Dan heb je die HCG kennelijk niet meer zo hard nodig. ( Al deze info heb ik via de dame van moeders voor moeders)
Hopelijk heb je wat aan deze info!

Groetjes, Kat

bedankt voor je reactie
hoelang bij jij bezig en heb je ook zoiets meegemaakt
ik ben niet zolang geleden met de pil gestopt misschien dat ik nog geen normale cyclus heb, wist niet dat het zolang kon duren voordat je cyclus normaal is.
ik had ongeveer 3wkn voor mij laaste ongy te horen gekeregen van mijn gyn dat ik chlamidia heb nu ben ik wel weer beter maar ik weet niet hoelang ik er mee gelopen heb
schijnt veel te gebeuren waarschijnlijk opgelopen door mijn vriend van een vorige relatie
ik weet niet wat ik moet denken en testen zie ik niet zitten.
ik heb ook geen verschijnselen van zwangerschap
ik moet wel zeggen dat ik een aantal weken geleden opeens moe was en mijn lichaam voelde anders maar nu voel ik me prima dus ik weet het niet
ik had zo'n goedkope test van de da drogist gekocht dus ...............
misschien dat ik volgend week toch een test doet dan koop ik gewoon een dure

Terug
Bovenaan