Onzeker

<p>Ik ben in november gestopt met de pil, in december soort van ongesteld geworden. En daarna niet meer. Heb al een test gedaan (meerdere) nu ben ik bang dat ik niet zwanger kan worden omdat ik nog steeds niet ongesteld ben, wanneer moet ik naar de dokter</p>

Ontpillen kan wel een jaar duren. Je lichaam moet alles even opnieuw regelen nadat er ineens niet elke dag hormonen van de pil binnen komen, bij de een gaat dit snel, bij de ander duurt het langer. 

Ik begrijp je zorgen wel, je kunt de huisarts altijd eens bellen toch dan hoor je vanzelf of je hiervoor langs kunt komen of misschien kunnen ze je telefonisch geruststellen. 

klopt,  ik ben al eens eerder gestopt met de pil, in dit jaar helemaal niet ongesteld geweest. Vorig jaar opnieuw gestopt met de pil een half jaar voor dat ik zwanger werd. Voordat ik zwanger was ben ik toen bijna 2 maanden niet ongesteld geweest en meteen zwanger toen we er voor wilde gaan! Het wil dus helemaal niks zeggen soms.. 
succes ?

Je zou eens teunisbloemolietabletten kunnen proberen. Ik had ook ontzettend lange cyclussen en ging ook twijfelen. Toen ik teunisbloemolietabletten slikte, 14 dagen achter elkaar, werd ik altijd tussen dag 28-31 ongesteld!

Terug
Bovenaan