Onzeker

<p>Hallo dames,</p><p>Ik zit even met iets wat me best onzeker maakt.</p><p>Op 7 mei (dit jaar) heb ik mijn spiraal er uit laten halen.  Dat ging allemaal zoals het moet en ik heb verder ook niet gebloed of last er van gehad.    Nou had ik op 20 mei (dus bijna 2 weken later) een steek aan de linker kant van mn buik (net onder mn ribben) en toen ik later naar de wc ging, bloedde ik, niet veel een beetje licht bloed.    Ik dacht, 'oh mn eerste ongesteldheid begint al'   maar die komende 3 dagen bloedde ik maar heel licht, ook meer bruin zelfs.    Toen ging ik op internet zoeken en zag dat het evt. ook een innestelingsbloeding kon zijn.    Maarja even uitgaande van dat het een ongesteldheid was, zou ik morgen mn ovulatie hebben, dus ik heb ovulatie testen in huis gehaald (action en clearblue)   beide geven tot en met vanaaag elke keer negatief aan.    Dus best frusterend eigenlijk.. dan vraag ik me af was het dan dus geen ongesteldheid die 20 mei?  En kan je evt. ook 2 weken nadat je spiraal eruit is gehaald bloeden, doordat hij er uit is gegaan?</p><p>Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen hiermee!!</p>

Je lichaam is van slag omdat je geen hormonen meer krijgt. Het kan een menstruatie zijn geweest maar doet hoeft niet per se. Zeker gezien omdat het een beetje was en met name bruin bloed. Geef je lichaam de tijd om te wennen aan dat je geenhormonen meer krijgt. Dit gaat bij het ene lichaam sneller als bij het andere. 

De steek in je zij zou ook kunnen wijzen op je eisprong. Ik voel deze elke cyclus door een stekend gevoel. Soms heel heftig, soms maar licht, maar wel altijd aan 1 zij, en mijn menstruatie begint altijd 12-13 dagen later. Het duurde even voordat ik door had wat het was!
Als dat is wat je hebt gevoeld, zou je de komende dagen je menstruatie kunnen verwachten. Er bestaat zoiets als een ovulatiebloeding. Heb ik zelf nooit gehad, maar het kan wel. Dat zijn ook hele lichte bloedingen, dus zou passen in wat je beschrijft!

Ik denk dat je lichaam nog een beetje van slag is na het verwijderen van je spiraal. Ik denk dat je eisprong nog wel komt alleen misschien wat later dan je gewend bent 

Dankje voor jullie reacties!!
Denk dat ik het nog even op zn beloop laat en afwacht of ik binnenkort wel echt en keer ongesteld word. Want elke keer die ovulatietesten doen en telkens een negatieve uitslag krijgen is ook niet echt wat ?

Ga je voor je eerste kindje? 
Toen ik na mijn eerste zwangerschap mijn spiraal heb laten verwijderen duurde het maarliefst 11 rondes voor nr2! 
Nu voor de 3e binnen 3 rondes. 
Het duurt even voor je lichaam alle hormonen kwijt is. Ik zou eerst rustig 2 of 3 maandjes afwachten hoe het met je menstruatie zit, of je je eisprong misschien voelt.
This wat, en geen touw aan vast te knopen, alleen is het wachten nooit leuk natuurlijk ?

Jaa, voor het eerste kindje!
Sow dan ben je wel even bezig geweest inderdaad!     Ik wacht het gewoon even af, er is inderdaad geen touw aan vast te knopen eigenlijk.     
Tis ook zo verschillend, bij de een gaat het wel gelijk,  waar de ander weer langer moet wachten ?

Terug
Bovenaan