<p>Hallo dames,</p><p>Ik zit even met iets wat me best onzeker maakt.</p><p>Op 7 mei (dit jaar) heb ik mijn spiraal er uit laten halen. Dat ging allemaal zoals het moet en ik heb verder ook niet gebloed of last er van gehad. Nou had ik op 20 mei (dus bijna 2 weken later) een steek aan de linker kant van mn buik (net onder mn ribben) en toen ik later naar de wc ging, bloedde ik, niet veel een beetje licht bloed. Ik dacht, 'oh mn eerste ongesteldheid begint al' maar die komende 3 dagen bloedde ik maar heel licht, ook meer bruin zelfs. Toen ging ik op internet zoeken en zag dat het evt. ook een innestelingsbloeding kon zijn. Maarja even uitgaande van dat het een ongesteldheid was, zou ik morgen mn ovulatie hebben, dus ik heb ovulatie testen in huis gehaald (action en clearblue) beide geven tot en met vanaaag elke keer negatief aan. Dus best frusterend eigenlijk.. dan vraag ik me af was het dan dus geen ongesteldheid die 20 mei? En kan je evt. ook 2 weken nadat je spiraal eruit is gehaald bloeden, doordat hij er uit is gegaan?</p><p>Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen hiermee!!</p>