Onzeker.

Hallo dames, <br /><br />Nu sinds 3 dagen verlies ik wat bloed, soms alleen met afvegen, soms zie ik het in de wc liggen en soms zit het in mijn onderbroek, het gaat om kleine beetjes bruinachtig met donkerdere puntjes/ spikkels (sorry voor de details) waarbij ik geen buikpijn voel. <br />Soms voel ik in mijn buik alsof ik een te strakke broek aan heb, soms lijkt het zeurend hongerig gevoel…<br /><br />Vrijdag mag ik naar de gynaecoloog mits er geen heftige bloeding komt of bij flinke buikpijn want dan mag ik meteen bellen.<br />Door de flinke bloeding in het hele begin van deze zogenaamde zwangerschap bestaat de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.<br /><br />Ik ben gewoon erg onzeker en dat wachten is belachelijk lastig.<br /><br />Maar een korte uitrekensom;13 november ovulatie, 14 a 15 december bevruchting. Tussen 21 en 26 december de innesteling. Dan ben ik nu 3 weken echt zwanger in de medische wereld is dat dan 5 weken??<br /><br />Mijn zwangerschap is lastig te berekenen omdat ik hiervoor geen menstruatie had maar een miskraam..<br /><br />Nogmaals alles maakt me onzeker, verschrikkelijk!!<br /><br />Heel veel liefs en als iemand haar eigen zwangerschap hierin terug ziet lees ik het graag, natuurlijk lees ik liever de positieve verhalen maar we moeten ook realistisch blijven (dat probeer ik al vanaf het begin maar telkens gebeurt er weer iets waardoor ik zo blij ben dat ik wél zwanger blijk te zijn, dan droom ik weer weg en dan gebeurt er weer iets waardoor ik met beide voeten weer op de grond sta)<br />??????<br /><br /><br /><br /><br /><br />
 
Bedankt voor je berichtje xxx

Wat erg dat je een miskraam hebt gehad en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap nu.
Ik heb afgelopen jaar een miskraam gehad. Vrijdag krijgen we te horen of deze zwangerschap goed gaat, vanwege hele heftige bloeding 2 weken terug (nog te vroeg om wat op echo te zien) bestaat er een grote kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Nu deze kleine beetjes bloedverlies.... fingers crossed voor vrijdag en als alles goed aan het gaan is ben ik de gelukkigste vrouw op aarde ???

Bedankt voor de tijd en je berichtje xx
 
Terug
Bovenaan