Onzeker

Hey dames,

Ik ben na een miskraam nu 31 weken zwanger van ons eerste kindje.
De zwangerschap is opzich wel okee gegaan. Ik heb te horen gekregen dat mijn placenta voor ligt, dus de bewegingen van de baby ook minder voel. Afgelopem dagen lag de baby dwars waardoor ik schopjes ontzettend goed voelde. Alleen sinds gisteren voel ik de baby bijna nirt meer bewegen, ik denk dat de baby gedraaid is en precies achter de placenta ligt. Maar ik ben zo onzeker, en zodra ik de baby niet meer voel, geniet ik ook niet. Heel stom maar ik wil niet weer die kleine kwijt. En om iedere keer de verloskundige te bellen dat heb ik al best vaak gedaan en dan horen ze steeds hrt hartje en gaat het juist kei goed met de baby. Hebben jullie misschien wat geruststellende woorden voor mij.

Dankjewel alvast
 
Wat onzeker... ik zou gewoon bellen. En als ze ‘gek’ van je worden is dat hun fout. Liever te veel bevestiging dan te weinig. Ik duim voor je dat alles goed mag verlopen verder!! ?
 
Ik begrijp je gevoel. Ik zit in dezelfde situatie. Miskraam gehad en nu 30 weken zwanger. Ik voel de baby tot nu toe wel veel. Maar kan me redelijk ongerust maken als dat even niet zo is.

Maar ik denk dat het enige echte geruststellende is gewoon bellen naar de verloskundige. Dat is ook wat ze aangegeven toch?
 
Die onzekerheid ken ik. Nu 36 weken zwanger, maar eerder deze zwangerschap veel last van.... als ik dan eenmaal de verloskundige erover sprak zei ze gelijk: bel dan op die momenten dat je zo onzeker bent! Daar zijn we voor. En liever een keer te veel bellen, of 10x te veel, dan zelf de hele tijd gestrest zijn!
Dus dat advies heb ik ter harte genomen, ga je de rest van je zwangerschap echt wel wat meer ontspannen door.....
 
 
Bedankt voor jullie berichtjes. Ik heb zometeen om half 8 een online bijeenkomst over bevallen. Dus ik ga morgenochtend meteen de verloskundige bellen
Dankjewel voor alles
 
Op onzekere dagen gebruik ik mijn eigen doppler om naar het hartje te luisteren... Ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn ?
 
Terug
Bovenaan