Onzeker

<p>Hallo even een berichtje van mij hier ?</p><p>Ik heb 6 jaar geleden 2x ontstoken eierstokken gehad dus ze hadden mij al verteld dat zwanger worden wel wat moeilijker kon worden. Sinds april ben ik gestopt met de pil en in het begin had ik een regelmatige cyclus van 28 dagen en toen ging ik een paar maanden geleden ineens naar de 36 dagen (weet dat dit niks vreemds is) maar nu ik weet niet waarom heb ik echt het gevoel of ik zwanger ben. Ben inmiddels ook 2 dagen overtijd. Gister een test gedaan maar die was negatief (had gisteren mijn menstruatie moeten krijgen). Nu heb ik met mezelf afgesproken dat ik pas dinsdag weer mag testen als ik dan nog niet ongesteld ben maar mennnn wat word ik hier onzeker van elke ochtend denk ik heb ik pijn in me buik ivm menstruatie en elke x extra goed afvegen of dat ik toch echt niks zie hahaha ik wil het gewoon weten??</p><p> </p><p>Sorry ik moest gewoon echt even mijn verhaal kwijt</p>

Spannend! Ik snap je onzekerheid en idd de spanning elke keer dat je naar de wc gaat ? Slim dat je er even een paar dagen tussen laat zitten en dan weer gaat testen (zou ik ook doen...) maar wel hele spannende tijd. Hopelijk dinsdag een positieve test! Succes!

Jaa ik word echt een beetje gek van mezelf? kan aan niks anders meer denken zeker omdat me cyclus redelijk normaal is dankjewel?

Terug
Bovenaan