Onzeker

<p>Hallo lieve meiden! <br /><br /></p><p>Afgelopen maandag een echo gehad en helaas een traag kloppend hartje .</p><p>ik ga even mijn verhaal doen ..</p><p>op 12 september met een normale cb weken indicator een test gedaan die was negatief  , de 14 de een early test gedaan van clear bleu ( 6 dagen te vroeg ) en die was positief ( zo’n knipperde test zonder weken indicator </p><p> </p><p>normaal heb ik een cyclus van ongeveer 35 /37 dagen en nu had ik al na 27 dagen een positieve test in handen .. </p><p>dus afgelopen maandag blij naar de echo en ze kwam met een traag kloppend hartje en met een vruchtje van ongveer 6,5 week ( dit zou perfect zijn voor die week maar ze denken dat ik al verder ben op basis van mijn positieve test en mijn laatste menstruatie . Ik dacht zelf ook 6,5 week te zijn , maar omdat ze mijn laatste menstruatie hebben gepakt en op basis van de test zou ik 7,5 week zijn . ( met een cyclus van 27 dagen ) </p><p> </p><p>heeft iemand dit ook meegemaakt dat je toch wat minder ver bent ? Ze waren er van overtuigd dat ik al zover was en gaven niet veel goeds , heb alle symptomen en nog geen bloedingen gehad . De vorige keer was het ook misgegaan maar dan al veel vroeger . <br /><br /></p><p>ik hoor graag van jullie ! <br /><br /></p>

Hee,

Bij mij dachten ze aan de hand van m’n vorige miskraam ook dat ik al verder was. Bij mij wel bloedverlies en m’n ‘vroege echo’ wees n leeg vruchtzakje uit… n week later was er toch n kloppend hartje te zien

Vandaag m’n termijn echo gehad, ben nu rond de 10 weken, nog erg onwerkelijk.

Het wachten is hels maar uiteindelijk komt het goed en mag ook jij eraan geloven.

Succes ? ??❤️

Hoi aniek ! 
gaven ze jou ook een klein slagingspercentage? Of waren ze wel positief ? Na de eerste echo ? Ons gaven ze een kans van 30 procent .. 

Hee,
Bij mij was de slagingskans 5% volgens mij.

Ze zei ook ga maar uit dat t helaas weer niet gelukt is, mocht t wel zo zijn valt t alleen maar mee.

Hierdoor is het besef dat het nu ‘goed zit’ er nog niet. Voor mij is het nu vooral onwerkelijk.

Terug
Bovenaan