<p>Hallo lieve meiden! <br /><br /></p><p>Afgelopen maandag een echo gehad en helaas een traag kloppend hartje .</p><p>ik ga even mijn verhaal doen ..</p><p>op 12 september met een normale cb weken indicator een test gedaan die was negatief , de 14 de een early test gedaan van clear bleu ( 6 dagen te vroeg ) en die was positief ( zo’n knipperde test zonder weken indicator </p><p> </p><p>normaal heb ik een cyclus van ongeveer 35 /37 dagen en nu had ik al na 27 dagen een positieve test in handen .. </p><p>dus afgelopen maandag blij naar de echo en ze kwam met een traag kloppend hartje en met een vruchtje van ongveer 6,5 week ( dit zou perfect zijn voor die week maar ze denken dat ik al verder ben op basis van mijn positieve test en mijn laatste menstruatie . Ik dacht zelf ook 6,5 week te zijn , maar omdat ze mijn laatste menstruatie hebben gepakt en op basis van de test zou ik 7,5 week zijn . ( met een cyclus van 27 dagen ) </p><p> </p><p>heeft iemand dit ook meegemaakt dat je toch wat minder ver bent ? Ze waren er van overtuigd dat ik al zover was en gaven niet veel goeds , heb alle symptomen en nog geen bloedingen gehad . De vorige keer was het ook misgegaan maar dan al veel vroeger . <br /><br /></p><p>ik hoor graag van jullie ! <br /><br /></p>