Onzeker

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hallo lieve meiden! <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" /><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" /></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Afgelopen maandag een echo gehad en helaas een traag kloppend hartje .</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik ga even mijn verhaal doen ..</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">op 12 september met een normale cb weken indicator een test gedaan die was negatief  , de 14 de een early test gedaan van clear bleu ( 6 dagen te vroeg ) en die was positief ( zo’n knipperde test zonder weken indicator </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">normaal heb ik een cyclus van ongeveer 35 /37 dagen en nu had ik al na 27 dagen een positieve test in handen .. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">dus afgelopen maandag blij naar de echo en ze kwam met een traag kloppend hartje en met een vruchtje van ongveer 6,5 week ( dit zou perfect zijn voor die week maar ze denken dat ik al verder ben op basis van mijn positieve test en mijn laatste menstruatie . Ik dacht zelf ook 6,5 week te zijn , maar omdat ze mijn laatste menstruatie hebben gepakt en op basis van de test zou ik 7,5 week zijn . ( met een cyclus van 27 dagen ) </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">heeft iemand dit ook meegemaakt dat je toch wat minder ver bent ? Ze waren er van overtuigd dat ik al zover was en gaven niet veel goeds , heb alle symptomen en nog geen bloedingen gehad . De vorige keer was het ook misgegaan maar dan al veel vroeger . <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" /><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" /></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik hoor graag van jullie ! </p>

Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je wel even een hart onder de riem steken.

Ik lees iedere dag je posts, en ik snap dat je ontzettend in spanning zit door het bericht van maandag. Ik hoop ontzettend dat ze ongelijk hebben, en je bij je volgende echo een goed bericht krijgt. ?

Wanneer mag je er weer heen? Komende week ergens hoop ik?

Bij de 10’wekem echo zullen de echte indicatie geven wanneer je uitgerekend bent maar dit komt vaker voor omdat je niet weet welke dag de innesteling was

Ja ze hebben het gebaseerd op mijn laatste menstruatie en de positieve test, dus volgens hen kan er geen andere berekening zijn helaas! Dankjwel voor jullie lieve berichtje ! Een week wachten duurt dan lang ! Gekukkig nog maar 2 daagjes tot de echo en hopelijk een wonder 

Terug
Bovenaan