Onzeker

Afgelopen woensdag heb ik een goede echo gehad. 6w1d maar wel een kloppend hartje. Toch telkens onzeker.
Ik ben enorm bezig met wat ik wel en niet voel, en ben een paar dagen licht misselijk geweest, vooral rond etenstiid, maar dat is sinds een paar dagen ook weg.
Ik heb ook al contact gehad met de gynaecologie, ik sta onder controle in het ziekenhuis, vanwege ziekte van crohn en een eerdere miskraam.
Ik zou zo graag willen genieten maar ik durf niet,..
Ik heb totaal 2x een miskraam gehad, en bij beide miskramen zei mijn gevoel heel sterk dst er iets mis was, dat zegt het gevoel nu niet... Maar het zijn vooral de gedachtes.
Is er iemand die dit herkent...!??
2 maart mag ik weer voor controle, tot die tijd,... Is het wachten geblazen..
 
Toevallig net een topic geopend. Heb precies het zelfde. Afgelopen dinsdag mooi hartje gezien met 6w6d. En alles zag er goed uit. Maar ben enorm onzeker weinig kwaaltjes . De vorige zwangerschap veel controle gehad in het zh. Bij de keer dat helaas mis ging had ik direct het gevoel het zit niet goed. En dat klopte direct. Toch moeten we vertrouwen dat ons lijf het kan maar enorm lastig. Gelukkig mag ik de vk altijd Bell maar zei hebben zo druk door de 13e weken echo die erbij zit.
 
Hoi Aje,
Het is een tijd geleden, maar wil toch op deze bericht reageren. Ik hoop dat je het nog leest.
Zwangerschap in combinatie met de ziekte van Crohn geeft onzekerheid. Gelukkig heb je een goede echo gehad! Hoe is het inmiddels met je en de zwangerschap?
Ik heb zelf ook de ziekte van Crohn en heb ook een miskraam gehad, helaas.
Is er bij jou onderzocht waarom je miskraam hebt gehad? Gebruikte je medicatie tijdens de zwangerschap?
 
Hoi ik was in het begin ook heel onzeker. Geen miskraam ervaringen gehad maar wel in mijn omgeving. Ik mocht elke week komen luisteren naar het hartje en nu ben ik 19 weken en voel ik haar heel veel dus ben ik ook niet merr onzeker. Het hoort er een beetje bij maar geef het aan welkicht mag je ook meer controles
 
Terug
Bovenaan