onzeker

Ik ben heel erg onzeker over het feit of ik nou wel of niet zwanger ben. Ik had al ongesteld moeten worden, alleen is dat niet gebeurt.Ik heb vorige week een test gedaan en die was negatief. Ik ben toe naar mijn huisarts geweest en die zei tegen me dat ik over een week weer een test moet doen want het was te vroeg. Maar daar voor had ik een vaginale infectie genaamd chlamidia, daar heb ik medicijnen voor gehad. Na heel veel lezen ben ik er achter gekomen dat je onvruchtbaar kan worden van deze infectie. Wie kan me informatie geven hoe ik er achter kan komen of ik nou wel of niet zwanger ben. Ik ben heel erg bang, want ik wil echt kinderen. En ben heel erg onzeker.
 
nog een test doen. Als je meer over Chlamydia wilt weten, is er op internet genoeg te vinden. Weet dat het gemeen is dat ik het zeg maar dat je echt kinderen wilt en dat het nu misschien niet kan door de chlamydia: daar had je eerder aan moeten denken voordat je met iemand het bed in dook die besmet was.

Ondanks dit gemene advies, hoop ik toch voor je dat je zwanger bent. Gewoon een test doen joh, dan weet je het
 
Je hebt een soa voordat je het weet hoor. Vaak kan je helemaal niet zien aan iemand dat ie ergens mee besmet is.

Dan kan je wel zeggen dat je beter moet nadenken en dat is ook wel zo, maar jij hebt duidelijk geen soa opgelopen dus jij weet niet hoe dat voelt als het wel zo is. Ik weet wel hoe het voelt en prettig is het niet, vooral als het iets is wat je je leven lang meedraagt.

Ik denk dat ze al gestraft genoeg is door het feit dat ze dit heeft, dus natrappen is overbodig.
 
het ligt eraan hoe lang je last hebt gehad van chlamydia.ga er vanuit dat het goed is en anders kun je toch een gesprek aanvragen met je huisarts hierover.
 
als je veilig sex heb kan je niet besmet worden met rare ziektes, en hoef je ook niet bang te zijn dat je onvruchtbaar bent,,Ik zou maar weer terug gaan naar ha en als je onvruchtbaar bent zal ik die eikel ens flink de waarheid vertellen???
 
Ik vind het een erg vreemde reactie van 'anoniem' om deze onzekere vrouw te gaan vertellen dat ze moest nadenken voor ze met een besmet iemand in bed dook. Je kan niet van iemands gezicht aflezen of iemand besmet is met een ziekte.... Ikzelf heb ook een chlamidyabesmetting gehad afgelopen december. toen ik hierachter kwam heb ik tabletjes gekregen en een maand later was ik zwanger. Er is niks terug te vinden in mijn bloed of urine hiervan dus het heeft geen effect gehad.
anoniempje, natuurlijk is het een vervelende situatie. heb nog 2 weken geduld en doe dan de test opnieuw...
heel veel succes ik weet hoe je je voelt.
groetjes,
Corinne
 
Als je besmet bent met Chlamydia dan wordt je niet binnen korte tijd onvruchtbaar. Als het al gebeurt dan is dat op langdurige tijd. tenminste, zo is het mij verteld.
Je zou nu een test kunnen doen, want je bent inmiddels overtijd toch?
Suc6!!
 
ik heb ook een keer een soa opgelopen.
genitale wratjes...terwijl ik toch een condoom gebruikt hebt. ik had ze op mijn schaamlippen, het is zeker geen pretje!! en het virus blijft altijd woekeren in mijn lichaam, dus kan ze altijd terugkrijgen...net als dat je bijvoorbeeld een koortslip hebt.
groetjes...
 
Terug
Bovenaan