onzeker

vanaf vorige maand was ik twee weken overtijd heb gestest van nega ik verloor een beetje bloed 4 dagen in het begin: ik heb last van zere borsten emotioneel en heel sjaggie
er kwam zelfs vocht uit mijn borsten.
en deze maand precies hetzelfde alleen ik zie mijn buik groeien heb nu zere tepels komt nog steeds vocht uit veel afscheiding veel naar de toilet en een stekend gevoe, in mijn buik.
morgen is mijn nod dag.
heel spannend zijn er nog meer mensen die ongeveer hetzelfde mee hebben gemaakt en mij uit deze onzekerheid kunnen halen.
ben vanag dec gestopt met de pil
jan was ik precies op tijd met mijn oni en feb niet en maar ook niet.
wie helpt mij!!!!!!
xxxx margret.
 
Volgens mij ben je al een eindje zwanger. Even naar de dokter gaan voor test. Die hebben andere. Dat je wat bloed verloor kan hoor, een zus van mij bleek al 9 weken te zijn voor ze er erg in kreeg, was gewoon ongi geweest.

Ik zou eens snel de dokter bellen. Dat je vocht uit tepels hebt, is allemaal voorbereidingswerk. Sterkte ermee!!!

GR Aaltje
 
in ieder geval bedankt
wacht morgen nog af als ik dan niet ongi ben ga ik eerst weer zelf een test doen als die weer nega is dan ga ik weer naar de dokter dan moet hij er iets aan doen want die spanning is ook niet goed als is bv al zwanger ben ,
 
Terug
Bovenaan