onzeker

hoi allemaal,
heb ff een vraagje. Ben nu 15 weken zwanger en voel me toppie heb nergens geen last van.Maar dat maakt me wel onzeker.Mijn broeken beginnen wel strakker te zitten en heb ook geen last meer van afscheiding.
Nu is mijn vraag kan dat dat je geen last meer hebt van afscheiding?
En er werd me vertelt dat als je op je buik lig dat je al tegendruk krijg van je baarmoeder, maar ook hier voel ik niets .Druk wel eens op mijn buik maar voelt als gewoon. Hebben jullie daar ook last van?

groetjes pooh beer
 
Ik ben nu precies 11 weken en voel al aardig wat tegendruk als ik op mijn buik lig. Maar ik heb in al die weken nog geen enkele keer last van afscheiding gehad. Ik denk niet dat je alles zeg maar letterlijk moet nemen. De een krijgt iets wel en de ander niet. Het zijn een soort gemiddelden. Zo zie ik het tenminste altijd. maar als je echt zorgen daarover maakt dan zou ik gewoon een keer de vk bellen en vragen wat zij ervan denkt. Maar volgens mij is het gewoon normaal dat de een ergens wel "last" van heeft en de ander niet.
Was op de echo alles goed?
Veel plezier met de verdere zwangerschap!
Groetjes, Ester
 
Hoi Pooh beer,

Ik ben 16 weken zwanger en ik voel me ook geweldig goed. Ik wordt er ook onzeker van maar het schijnt heel normaal te zijn rond deze periode. Dus probeer je niet teveel zorgen te maken.
Ik heb zelf aanstaande maandag weer een afspraak met de gyneacoloog en ben hier ook blij om. Gewoon om te zien dat alles goed is.
Wanneer is jou volgende afspraak?

Liefs en sterkte,

Jolanda
 
Hoi ik ben vandaag 6 weken zwanger van de tweede en heb ook geen last van afscheiding ook als ik en mijn man samen gemeenschap hebben dan word ik niet meer zo makkelijk vochtig van onderen.
Ik denk dat dat normaal is omdat tijdens de zwangerschap alles is afgesloten zodat er van buiten af niks meer na binnen kan komen.
Denk dat het wel beschermend is voor het kleine kindje wat in je buik groeit en infeckties tegen gaat snapje.
Dus daar hoef jj je geen zorgen om te maken of vraag anders aan de vk.

Groetjes Regina.
 
Terug
Bovenaan