onzeker

hallo,

ik weet sinds een week dat ik zwanger ben en ben er echt onwijs blij mee!! :)

ik ben alleen zo onzeker en wordt helemaal gek van mezelf, ik weet dat ik er niet aan moet denken maar ik ben best bang dat het verkeerd gaat??

is dit normaal?

alvast bedankt!!
 
hoi Car,
is heel normaal hoor,die onzekerheid.heb ik ook gehad.ben nu bijna 33 wkn.wat ik wel van iedereen hoorde die ook zwanger zijn geweest is:eek:ok al ben je in het begin onzeker:geniet!!! want zwanger ben je! en mocht het waarom dan ook mis gaan,je moet genieten van het moment.Succes,en hoop dat alles goed gaat.groetjes,linda
 
Hoi Car!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Een beetje onzekerheid hoort erbij hoor. Don't worry. Probeer het e.e.a. te relativeren voor jezelf. Er is toch helemaal geen reden om aan te nemen dat het niet goed zou zitten (extreme krampen en bloedverlies)? En als de 'enge verhalen' op het internet je nog meer onzeker maken, zou ik als ik jou was wat meer afstand zoeken.

Fijne zwangerschap!

Groetjes, Floor.
 
hoi car. iedereen heeft zo zijn onzekerheden het is heel normaal!
maar je moet gewoon denken: waarom zou het bij mij mis moeten gaan? het gaat juist meestal goed hoor!
heel veel suc6 ermee en probeer te genieten he?!
liefs v sandy
 
Ik heb dat ook gehad. En eigenlijk heb ik het soms nog steeds. Ik ben 27 weken. Ik stelde steeds een grens (12 weken, 20 weken, 26 weken) en elke grens maakte mij onzeker. Ik dacht steeds als ik die grens maar haal. Ondanks dat heb ik zoveel mogelijk genoten. Het komt zo als het komt. DUS GENIET
 
Ik ben niet zo heel onzeker geweest, wordt het nu eigenlijk pas, nu ik 39 wk + 3 ben... Bang om te stranden in het zicht van de haven... Maar wat mij wel enorm stoorde tijdens de rest van mijn zwangerschap is de ´hobby ´ van heel veel mensen om alleen maar horrorverhalen te vertellen over mensen die ze weer kennen bij wie het mis is gegaan... Dat is echt ongelooflijk hoor, wat sommige mensen denken je te moeten vertellen.

Wat bij mij hielp, was dit: ik kwam iedere dag op Amsterdam CS in de spits en dan zag ik zoveeeeeeeeeeeeeeeeel mensen en dan bedacht ik: al die mensen zijn uit iemand geboren die ook angsten had en bij al die mensen is het goed gegaan, dus waarom dan bij mij niet? Stom trucje misschien, maar je zou het kunnen proberen... En als je niet op Amsterdam CS komt, is ieder ander station of alle automobilisten op de snelweg of een winkelcentrum vol natuurlijk ook prima.

Succes!
 
Hoi Car,
Ik ben ook erg onzeker geweest.Bij mij is het dan mis gegaan.Ik heb wel een beetje spijt dat ik tijdens mijn zwangerschap niet echt heb kunnen genieten van mijn zwangerschap,want al ben je zwanger is dat toch een hele bijzondere ervaring.Ga genieten meid van je zwangerschap en maak jezelf niet gek met de gedachten dat het mis kan gaan.

Groetjes Debby
 
hallo car, ik ben zelf nu 5 en een halve week zwanger en heb ook van die gedachten, bang dat het misgaat en vooral als ik nu zo ga genieten of blij ben dat het dan mis gaat ofzo. Niet leuk moet ook nog 3 weken wachten voordat 1e afspraak heb bij huisarts, hoop wel dat het dan beter gaat als alles goed is tenminste. Dan ben ik van plan echt volop te gaan genieten doe ik nu stiekem ook wel eens maar nog niet optimaal. kan dus geen advies geven maar probeer te genieten en ik wens je een hele fijne zwangerschap. Groetjes
 
Terug
Bovenaan