onzeker

dag allemaal,ik weet dat jullie het niet echt leuk vinden als iemand vragen stelt ,die niet zwanger is,maar hoop dat jullie me toch willen helpen.ik was 3 dagen over tijd,en ben er de helemaand niet mee bezig,alleen als je ongi in aantocht is,ben ik er wel mee bezig,ik was dus 3 dagen over tijd,en had toch een beetje hoop,maar ben vamorgen ongi geworden.nu weet ik ik ben pas 6 maanden bezig,dit wordt ronde 7,nu is me vraag,hadden jullie dat ook dat jullie onzeker waren van waneer lukt het nu een keer?het frusstreerd me erg dat ik niet weet waneer,ben soms erg bang dat het niet zal lukken kennen jullie dat gevoel?ik weet dat ik het van me af moet zetten en moet denken het komt wel goed en op een dag,is het zover ben erg down nu,maar ik moet maar denken volgende keer beter hier schiet ik ook niks mee op nou dames dit wou ik even kwijt
 
Volgens mij is die onzekerheid die je voelt heel natuurlijk. Heb er zelf ook last van gehad terwijl het bij ons helemaal niet lang heeft geduurt (6 maanden). Wat ik zelf erg vervelend vond is dat het vrijen in de vruchtbare periode dan ook helemaal niet leuk is vanwege het ontbreken van de spontaniteit. Ik hoop in ieder geval voor je dat je snel zwanger raakt.
 
Hoi,
Nou ik herken het helemaal hoor, ik heb 2 keer ruim een jaar moeten wachten en juist toen ik er niet zo mee bezig was, raak! Nu ben ik voor de derde keer zwanger en wat denk je binnen twee maanden, ja ik was er ook niet echt mee bezig en ik dacht dat het wel weer een tijdje zou duren, niet dus helemaal geweldig hoor, maar als je heel graag wil is het moeilijk om te zeggen dat je het een beetje moet loslaten,
sterkte
 
Het lijkt me heel rot als je graag zwanger wilt worden en je wordt iedere maand ongesteld. Ik heb zelf gelukkig nooit die ervaring gehad, want ik ben twee keer heel snel zwanger geworden. Daar was ik dus hartstikke blij mee. Mensen zeggen altijd zo gauw van als het niet lukt dat je er dan teveel mee bezig bent, maar ik wilde ook al heel lang een kind en was er vrij obsessief mee bezig en toen we er samen echt voor gingen was het meteen raak. Dus dat verhaal gaat echt niet altijd op. Ik hoop voor je dat het gauw gaat lukken!!!
 
ik was met een half jaar zwanger, maar je moet niet vergeten hoe klein de kans is op bevruchting als je alles nagaat.
eisprong eitje leeft maar een bepaalt moment, dan moet het precies op tijd en het juiste moment doen, en dan moet het zaad het ook nog allemaal overleven. gun jezelf gewoon even de tijd, tuurlijk wil je liever gister als vandaag zwanger zijn dat had ik ook.
maar gewoon lekker met de eisprong klussen des te groter is de kans dat je zwanger raakt.
groetjes en sterkte
 
ja hoor ik ken dat gevoel ik was er zelf ook heel erg mee bezig en was ook erg bang dat het nie zou lukken. maar eindelijk naar 7 maanden is het raak. Gewoon blijven proberen. Ik was er ook heel erg mee bezig maar toch is het gelukt. succes
 
Zie je, ik dacht ook dat ik de enige met de obsessie was, maar veeeeel meer dames dus ook. Het probleem op een gegeven moment is dat het zo'n project gaat worden. Het wordt niet leuk meer. 1e keer was ik direct na het stoppen zwanger, helaas misgegaan. Vanaf miskraam heel zwaar aan het tellen, rekenen en proberen geweest, maar telkens de teleurstelling. Doordat ik voor iets anders het ziekenhuis in moest, is zwanger worden op een zij-spoor gezet en.... Ik ben precies in die tijd zwanger geworden. Nu zeg ik niet dat je het ziekenhuis in moet natuurlijk, maar misschien een kleine vakantie een leuke afwisseling van gedachten????
 
Ook ik ken dit gevoel, en elke keer die teleurstelling. Ik ben in maart bevallen van een tweeling.....na 4 jaar..!!
Wat ik hiermee wil zeggen is; geef de moed niet op, en het allerbelangrijkste is om altijd positief te blijven denken....( hoewel dat niet altijd meevalt kan ik je zeggen).
Ik hoop dat je snel op deze site kunt schrijven dat je zwanger bent.
Monique
 
Terug
Bovenaan