onzeker

Hallo allemaal,

Vorige week heb ik 3 testen gedaan en deze waren allemaal positief. Volgens de kalender ben ik nu 6 en halve week zwanger, toch ben ik heel onzeker want hoewel ik wel af en toe krampen in mijn onderbuik heb. Ben ik niet misselijk etc. Ik twijfel nog steeds of ik dan wel echt zwanger ben.
Heeft iemand van jullie dit ook gehad, deze twijfel?

groetjes Lotte
 
Hoi lotte Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had precies dezelfde klachten als jij, ging ieder kwartier naar de wc om te kijken of ik al ongesteld was geworden, want zo voelde het! Dat gaat op den duur wel over! Ik ben nooit misselijk geweest en nu al 25 wkn zwanger! De onzekerheden blijven altijd wel, laat je niet gek maken en geniet van je zwangerschap! liefs
 
Beste Lotte,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben nu 12w en heb in het begin ook aleen maar een beetje last gehad van krampjes(lijkt wel een ongi-gevoel). Maar dat gaat wel over. Verder nog geen seconde misselijk geweest. Dus...... gewoon genieten!!

Groetjes
 
Van harte met je zwangerschap.

Ik kwam er met ongeveer 5.5 week achter dat ik zwanger was en ik had toevallig een afspraak bij de gyn voor de week erna. Toen ik daar kwam heb ik verteld dat ik dacht dat ik zwanger was omdat mijn test vaag positief was maar pas na de echo die ze toen meteen gemaakt hebben kon ik het ook echt geloven. Ik ben zelf ook niet misselijk geweest in het begin, was wel ontzettend moe en vaak plassen. Elke echo die ik erna kreeg (ik kreeg er elke controle een) had ik ook echt nodig als geruststelling dat ik nog zwanger was en dat het nog leefde. Inmiddels ben ik natuurlijk al zover dat je om het leven daarbinnen niet meer heen kan. Maar die twijfel is absoluut heel normaal. Een zwangerschap is geestelijk best heftig, ik had niet verwacht dat ik zou voelen wat ik allemaal voel.

groetjes, Jane 35+2
 
Allereerst: gefeliciteerd! Ik had ook een onwijs ongi gevoel die eerste weken. Ik heb zelfs pas heel laat getest omdat ik ervan overtuigd was dat ik gewoon ongi werd. Ben ook nooit misselijk geweest of dat soort dingen
 
Terug
Bovenaan