onzeker

Hoi allemaal,

Heb gisteren bij de dokter gehoord dat ik ongeveer 8 weken zwanger ben. Echt leuk. Alleen ik ben een beetje onzeker. Ik heb n.l. veel last van buikpijn, net onder de navel. En ik heb ook last van afscheiding. Is dit normaal. Volgens de dokter kan buikpijn voorkomen en hij heeft gevoeld en voelde niets bijzonder. Toch maak ik me zorgen, omdat ik soms gewoon steken voel. Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt voor jullie antwoord.
 
Hoi Ikke,

Maak je niet teveel zorgen, inderdaad kan het kloppen van buikpijn. Ik ben n.l. 6 weken zwanger en het is heel normaal dat je wat buikpijn hebt. Bij mij is het de soort buikpijn van ongesteldheid. Ook meer afscheiding is heel normaal. Heb gisteren naar ziekenhuis gebeld voor afspraak voor een echo en deze vragen daar gesteld, dus vandaar. Hopelijk ben je beetje gerustgesteld.

Geniet ervan.

Liefs Smargje
 
Ik had dezelfde klachten in het begin van de zwangerschap. Ik was er steeds van overtuigd dat ik alsnog zou gaan menstrueren, zo'n buikpijn had ik af en toe. Maar dat is gelukkig nooit gebeurd!!!

Ook de onzekerheid hoort echt bij het zwanger zijn, vooral de eerste periode!

Groeten,

N.
39 wkn, en nog steeds af en toe onzeker (en ook af en toe buikpijn, maar dat is een ander verhaal...)
 
Er gebeurt momenteel zo veel in je lichaam, dus die steken zijn normaal. Het hoeven ook geen steken vanuit je baarmoeder te zijn, maar ga alle organen maar na die door die zwangerschap en hormonen ook een beetje van slag zijn. Luister naar je gevoel en ga de plek na waar je precies de steken voelt. Heel vaak, tenminte bij mij, voel je je darmen (steken, rommelen, raar gevoel in je buik).
 
Terug
Bovenaan