onzeker

Dsg dames,ik wou even wat vragen aan jullie,ik zit inmiddels in ronde 8,en ben erg onzeker van waneer is het nu een keer raak,ik kan deze mand helaas niet klussen omdat ik geopereerd ben aan beide oksels en lies,balen!!!!,maar mijn vraag is hoe lang deed het bij jullie?en hadden jullie ook die onzekerheid?de eerste maanden konden we niet echt er voor gaan omdat toen mijn vriend geopereerd was,zat ons niet mee.bedankt voor de reaktie,s gr manuela
 
Bij zowel mezelf als mijn vriendin lukte het inderdaad ook pas toen we het meer loslieten. Mij lukte dat toen een collega tegen me zei: het komt wanneer het komt, dan is het nu je tijd gewoon nog niet!

Ik was overigens de 4e keer al zwanger, maar mijn vriendin pas de 10 keer of meer, terwijl ze van de eerste al na 2 maanden zwanger was. succes ermee!
 
ik ben zwanger geraakt binnen 2 maanden en ik wastoen ik net gestopt was met de pil ook echt teveel mee bezig en echt als je het loslaat komt het ineens geloof me maar ik wens je veel suc 6
 
Hai Manuela,

Bij ons duurde het iets meer dan een jaar. Zo lang moet je er ook minimaal voor uittrekken. Duurt het langer, dan is het raadzaam om naar de dokter te gaan. Dat hebben we ook gedaan en uiteindelijk was er niets aan de hand en zijn we toch op een natuurlijke manier zwanger geraakt. Ik weet dat het erg moeilijk is om het los te laten, iedere maand is het weer spannend en erg frustrerend als het niet gelukt is. Zeker als je zoals nu een maand over moet slaan. Toch moet je in goede conditie zijn om een zwangerschap te kunnen volbrengen en is een goed herstel van je lichaam ook nodig. Ik wens je veel sterkte en succes om zwanger te raken!
liefs
merijntje
 
Wij hebben er 1,5 jaar over gedaan. Het eerste jaar gebeurde er helemaal niets, in het halve jaar daarna 3 miskramen gehad. Loslaten is makkelijker gezegd dan gedaan, maar werkt denk ik wel.

Inderdaad bij 1 jaar kan je naar de dokter stappen, laat je dan niet afschepen met je bent nog jong oid. Misschien kan je al wat voorwerken door alvast te temperaturen (moest ik nl eerst 2 maanden doen).

Succes en sterkte
 
Terug
Bovenaan