Onzeker...

Hoi,

Wie heeft er op de NOD wel eens heeeeel vaag positief getest en zag op dezelfde dag een heel klein beetje gelige/bruine sliertjes bij het afvegen en was gewoon gezond zwanger?

Mijn NOD is vandaag. Mijn temp is nog hoog en ik heb een heeeel vaag tweede lijntje op de Kruidvat-test (ochtendurine). Ik verzin het lijntje er niet want ik ben niet de enige die het ziet, maar het is wel heeeel vaag. Nu ben ik al voorzichtig een beetje blij, maar toen ik net naar de wc ging had ik een heel klein beetje van die sliertjes (heel weinig hoor), dus de moed zakt me alweer in de schoenen...

Is dit herkenbaar voor iemand? Ik hoop op snelle reacties, want ik ben echt onzeker nu.

Groetjes!
 
hoi,

ik had wel een redelijk vaag lijntje na +/- 8dgn overtijd te zijn. bruine sliertjes of bloed verlies ofzo heb ik nooit gehad. maar je hoort het heel vaak. kan dus wel. ander probeer je na 5 dgn nog eens te testen. misschien zie je dan een dikker lijntje.
succes en groetjes van mij
 


Ikzelf had ook een heel vaag streepje bijna niet te zien de volgende dag weer getest weer dat zelfde vage streepje (had geen sliertjes erbij),maar alles was goed want het resultaat ligt boven in bed te slapen. Mijn temp bleef ook hoog.
Ik denk dat je idd voorzichtig blij mag zijn!!!

Groetjes Sannie
 
Toen ik op mijn nod testte was het streepje ook heel vaag. Ik heb geen afscheiding gehad net als jij, wel weken later. Je kunt het beste een paar dagen afwachten en dan nog eens testen. Bij mij was na 3 dagen het teststreepje wel heel erg duidelijk en ik ben nu ruim 26 zwanger!
Heel veel sterkte en succes!
 
Terug
Bovenaan