onzeker!

Ik ben nu ruim 10 weken zwanger. Heb met 8,5 week een echo gehad waarop ik hartje heb gehoord. Alleen heb ik nagenoeg geen klachten, behalve moe.
Ik maak me een beetje zorgen of dat zo hoort. Wat is de kans dat t nog mis kan gaan? En weet iemand of je je baarmoeder al kunt voelen en zoja hoe en waar voel je m t beste?!
Alvast bedankt en alle zwangeren een heel mooie zwangerschap gewenst!
 
nou ik kan je vertellen dat ik bij de 1e 2 zwangerschappen errug moe was, hoort erbij hoor!!! Je moet niet vergeten dat het erg veel energie van je lichaam vergt om alles gereed te maken van je lichaam, het moet alles aanleggen. Dus neem de tijd om te rusten,en geniet er lekker van!!!
succes!
liefs susan
 
Hoi, ik ben de eerste 4 maanden ontzettend moe geweest, er waren dagen dat ik mijn bed niet uit kwam behalve om te eten. Als het goed is zit je baarmoeder nog achter je schaambeen maar als je vrij slank bent en een dunne buikwand hebt kun je net de bovenkant voelen.( tenminste dat was bij mij zo)
Maak je niet teveel zorgen over een miskraam maar geniet er lekker van. Het is zonde om de komende weken nog in angst te zitten terwijl je ook kunt genieten.

liefs inge
 
Hallo Anoniem.

Zelf ben ik nu 9 1/2 week zwanger en heb ook met 8 weken een echo gehad waarop ik het hartje heb zien bewegen. Zelf heb ik bijna geen zwangerschaps symptonen. Ben niet misselijk en misschien iets meer moe als anders. Wat ik wel heb gehad is een paar keer buikkrampen. Ik dacht toen eventjes dat het mis zou gaan maar de verloskundige vertelde me dat buikkrampen kunnen voorkomen en dat zolang je geen bloed verliest het waarschijnlijk allemaal in orde is. Over twee weken heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige en hopelijk kan ik daar het hartje horen kloppen. Dat zal me een heel stuk geruststellen.
 
Bedankt voor jullie reacties! Toevallig was ik vandaag misselijk, en blij dat ik was hihi (stom he). Maar ik ga gewoon genieten van dat kleine wondertje in me.
Natalie: wanneer heb je de 2e echo? Spannend he? Ik moet 2 feb. Volgens mij denk ik precies hetzelfde haha.
 
Terug
Bovenaan