onzeker

Hoi Anne Fleur,
Als je overdag bezig bent dan wieg je je kindje door je bewegingen in slaap en voel je hem dus niet of bijna niet of je concentreert je er niet op. Als je 's avonds rustig gaat zitten of je ligt in bed dan wordt hij wakker en gaat zijn capriolen uitvoeren. Ik zou me hier niet druk om maken. Als je je kindje overdag ook wilt voelen even een kwartiertje gaan liggen en je handen op je buik leggen, meestal wordt hij dan wel wakker en je handen op verschillende plaatsen op je buik leggen dan komt hij daar naar toe. Zo kun je een beetje met je kindje spelen.
Veel succes met je verdere zwangerschap en geniet ervan!!!
Groetjes Daantje (mama van Michelle 6 mnd).
 
Hoi,
Tijdens mijn zwangerschap had ik hetzelfde. Ik voelde mijn kindje vaak alleen 's avonds(en dan  werd er ook flink geschopt,  alsof het de bewegingen van de hele dag moest inhalen). Soms voelde ik het ook tegen de middag maar dat was vaak maar kort en niet zo heftig.
Zolang er een regelmaat in zit schijnt het goed te zijn.
Fijne zwangerschap verder !!
 
Anne Fleur maak je niet druk, ik heb precies hetzelfde zelf ben ik 23+5weken zwanger en mijn kindje rommelt pas op momenten dat ik lekker lang onderuitgezakt zit of 's avonds slaap. Soms is het zelfs zo dat hij pas reageert wanneer zijn/haar vader thuis komt of tegen hem/haar praat.
Geniet lekker van je zwangerschap en maak je daar maar niet te druk over, zolang hij schopt is het voor 99,99999999% goed.

Groetjes Bolle buik
 
Terug
Bovenaan