Onzeker

A.s. dinsdag heb ik mijn 2de echo. Dan ben ik waarschijnlijk 8 weken en 3 dagen. Ik ben heel erg onzeker. Ik vraag me telkens af of het nu wel of niet gegroeid is! Is deze onzekerheid normaal???

Ook vraag ik me af wat de gyn. kan zien met 8 weken? Is er dan eigenlijk al wat te zien of niet. De eerste echo was eigenlijk maar een klein zwart vlekje die gelukkig wel goed in de baarmoeder zat. Ik heb al die tijd geen bloedingen gehad, dus volgens mij moet het wel goed gaan maar toch.

Sorry voor het geklaag (alweer)

Liefs,

Danielle
 
Hi Dani

Ik ben vandaag precies 10 weken. Afgelopen dinsdag heb ik een de derde echo gehad daarop zag je een hoofdje twee kleine puntjes (armpjes) twee kleine puntjes onder (beentjes) en het mooiste het hartje dat heel snel klopt.
Als het goed is dan gaan ze het ook opmeten en kunnen ze op de dag af vertellen hoever je bent.

Bij jouw zul je misschien niet de armpjes en beentjes zien maar zeker wel het hartje.Alvast veel plezier je zult het prachtig vinden.
 
Hoi Dani,
Ik heb een echo gehad met 8 weken en 4 dagen en toen zag ik een soort boontje zullen we maar zeggen met kleine uitstulpinkjes aan de boven en benedenkant wat dan de armpjes en beentjes moeten worden.
Ik ben ook al die tijd onzeker geweest maar dat is heel normaal.
Als je je goed voelt en je hebt niet gevloeid enzo zou ik er maar gewoon vanuit gaan dat je kindje het prima doet. En als het goed is klopt het hartje al op volle toeren.  
Komt zeker goed!!!

Groetjes Lena
 
Terug
Bovenaan