onzeker


Hoi meiden

Ik ben vandaag 40w4d zwanger, 4 dagen overtijd dus...
Ben gisteren naar de vk geweest en die heeft een inwendig onderzoek gedaan en er is een opening geconstateerd, dat was op zich wel gunstig..
Ze heeft de vliezen wat losgemaakt in de hoop dat mijn lichaam een hormoon ging aanmaken wat de bevalling zou laten beginnen maar helaas nog steeds niks..
Al had ze me gewaarschuwd dat dat er zeker in zat, ik ben zo teleurgesteld!!
Gisteren wel ietsje buikpijn maar ja, misschien ook weer verbeelding, misschien hoop ik veel te graag!
Mijn vraag is eigenlijk ook, heeft iemand hier ervaring mee?
volgende week zou mijn laatste keer bij de vk zijn als er nog niks is, dus eigenlijk hoop ik wel dat het deze dagen doorzet, want ik wil echt niet onder behandeling van het ziekenhuis!!
Ik ben gewoon vreselijk onzeker, maak me heel veel zorgen of het allemaal wel goed gaat met de beeb, gelukkig voel ik hem/haar wel, het is af en toe topdrukte daar binnen maar toch blijft de onzekerheid en word ik wel eens bang.
het lijkt ook wel of iedereen aan het bevallen is, en soms ook nog mensen die veel later dan mij uitgerekend waren!
dan kan ik zo jaloers worden he
Hoe zit het eigenlijk met de andere meiden die op 9 oktober uitgerekend waren?
Ben ik zo benieuwd naar dus hoop daar iets van te horen!

sorry voor mijn gebazel maar moest er even uit

liefs sarah 40w4d zwanger van 1e kindje
 
Hoi Sarah,

Ik ben dan nog lang niet uitgerekend, maar weet wel hoe jij je voelt waarschijnlijk. Mijn dochtertje (nu net 2 jaar) vond het ook erg gezellig bij mama in de buik en kwam uiteindelijk 15 dagen later te voorschijn. De verloskundige heeft mij toen ook bij ong. 40 weken gestript, maar dat had ook totaal geen nut. Wel had ik toen al 2 cm ontsluiting, zonder dat ik daar iets van door had gehad! Met, ik geloof, bijna 42 weken, moest ik naar het ziekenhuis voor controle, of erg nog genoeg vruchtwater aanwezig was. Daar hebben ze mij nog een keer gestript. En toen had ik 's avonds wel allemaal wat buikpijn. Hetzelfde gevoel, als dat je ongesteld moet worden. Maar ik had eigenlijk niet zo door dat dat wel eens weeen konden zijn. De hele nacht een beetje door gerommeld. Toen hadden we op een gegeven moment wel door dat het toch echt wel bezig was!
's Middags om twaalf uur zijn we toen naar het ziekenhuis gegaan, omdat inmiddels de 42 weken waren verstreken, waardoor ik niet meer thuis mocht bevallen.
Daar is 's avonds iets over 8 onze dochter geboren!

Ik wil je absoluut geen valse hoop geven hoor, maar het kan dus best nog even duren. Ik ga er zelf nu dan ook maar weer vanuit dat ik 'overloop'.

En ik kan je zeggen, het is absoluut niet vervelend om in het ziekenhuis te bevallen! Tenminste dat vonden wij niet. Tuurlijk leek het ons ook het mooist om thuis te bevallen, maar helaas. Bij mij viel de bevallig als zo wie zo behoorlijk tegen, dus moet ik dit keer ook in het ziekenhuis bevallen. Ongeacht wanneer het komt.

Ik had het zelf ook, dat wij 's morgens, op de bewuste zaterdag in ons geval, nog gebeld werden door een vriend van ons, met de leuke boodschap dat hij zojuist papa was geworden. En dat terwijl er 'officieel'   3 ½ week tussen ons in moest zitten!!!

He, succes met de laatste loodjes, want het duurt nu in elk geval geen   weken meer!
Probeer er toch nog gewoon van te genieten en het komt echt wel goed!

Groetjes Carla
(maart-forum)


 
Hai lief meisje!!!,

Ik wil je even sterkte wensen in deze dagen...lang kan het nu echt niet meer duren!! Ik zelf heb helaas ook geen positief verhaal voor je, want mijn zoontje is 18 dagen te laat geboren. op 02.06.02 was ik dan ook vreselijk teleurgesteld dat hij/zij niet kwam. Ik wilde zo vreselijk graag thuis bevallen en zag het ziekenhuis steeds dichterbij komen.
Ik ben in de 41 ste week 2 keer gestript en had ook die 2 cm ontsluiting, maar helaas er gebeurde niets. Ik zal je de rest van het verhaal besparen, uiteindelijk is hij via een ks na 24 uur weeen te wereld gekomen op 20.06.2002
Als ik er op terug kijk, was het allerbelangrijkste dat ik eindelijk mijn kindje had!
Dus meid er is er nog geen een blijven zitten, kop op...nog ffies en  dan kan je lekker gaan genieten!

Liefs Mniek31

 
 
He Sarah,

Ik leef al een tijdje met je mee (zie vaak ff een bericht je van je staan, dus vandaar!)
Nou, ik kan je verder nergens mee helpen maar in elk geval vast heel veel succes met bevallen, hopelijk eerder vandaag dan morgen! En laat het ons dan ook zsm weten he!!
Ik hoop echt voor je dat je baby snel komt en dat je lekker thuis kunt bevallen zonder gedoe!
sterkte met de laatste loodjes!!

liefs Klarie
25w4d
 
Terug
Bovenaan