onzeker

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Nou ik ben denk niet de enige hier. Ik heb sinds vanmorgen een soort zeurige pijn in mijn buik, het doet niet echt heel zeer maar toch voel ik het. Ik heb geen bloedsverlies, ook heb ik genoeg zw. kwaaltjes. Heeft iemand anders hier ook last van???

Gr. Jeannette
5wk, 1 dg

Hoi,

ik heb hetzelfde, ben 5 weken zwanger(weet het nog maar net dus) en heb ook zo'n vaag gevoel. Ik kan me eigenlijk niet herinneren of dit bij de eerste ook zo was. In ieder geval, schijnt het(zoals ik oa op dit forum lees) normaal te zijn , zolang er maar geen bloedverlies is. Ik begin nu ook een beetje misselijk te worden (is heel leuk met een bijna tweejarige peuter die soms drie keer per dag poept! ze ligt helemaal in een deuk als ik sta te kokhalzen)ik durf eerlijk gezegd ook niet zo heel blij te zijn, ik ben iedere keer bang om naar het toilet te gaan(bloed) Ik hoop dat het dus gewoon hoort. Raar eigenlijk, ik dacht altijd bij een tweede zwangerschap ben ik een stuk zekerder, maar heb gewoon, net als bij de eerst vier!!testen gedaan.

ik hoop dat je nog wat andere reactie's krijgt, sterkte en succes en gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

ps ik denk dat het toch een beetje erbij hoort hoor er gebeurd zoveel in je lichaam

Terug
Bovenaan