Onzeker

A

Anoniem

Guest
Tja, het zal er allemaal wel bijhoren. Maar ik begin me af te vragen of ik wel 'gezond' ben. Ik ben nu ruim 9 weken zwanger (de eerste keer) maar voel me niet zwanger, ben niet blij... Komt dat nog? Kan iemand me hier eventjes een bevestiging in geven, want het voelt zo raar. Weten dat je eigenlijk blij zou moeten zijn (het is namelijk wel gepland, zij het dat het direct gelukt is en misschien dus wat snel komt), maar niet echt blij zijn.

Ik hoop maar dat dit verandert als ik de eerste echo krijg. Dat het dan allemaal wat wezenlijker wordt. Maar, heeft iemand dit ook zo ervaren?

ook ik had dat de eerste weken na de echo was dat al een stuk minder en soms heb ik het nog en ben nu al 30 weken zwanger. maar het genieten komt vanzelf

groetjes danielle

ik vind het heel herkenbaar, hoor. Ik had het bij de eerste ook heel erg. Ik had geen kwaaltjes, voelde niks en vond dus ook niet echt iets. Ik was wel blij, maar niet jubelend of zo. Pas na de echo werd het iets reeeler. Halverwege ging ik er echt van genieten, ondanks dat ik last vn mijn bekken kreeg. Maar tot de geboorte bleef het onwerkelijk.

En nu ik van de tweede zwanger ben, zou je zeggen dat je dan beter weet wat er gaat gebeuren en dat het minder onwerkelijk zou zijn. Niets is minder waar. Ik voel me deze keer beroerd en ben er weinig mee bezig. Dinsdag hebben we een termijnecho en ik ga ervan uit dat ik het dan wat echter ga vinden.

geniet van de spaarzame momenten dat je beseft welk wonder je meemaakt.

greet

Terug
Bovenaan