onzeker!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Afgelopen donderdag de clearblue zwangerschapstest gedaan....en ja hoor
zwanger. We kunnen het allebei nog niet geloven...zo iets moois! Wel ga
ik aankomende week nog even naar de huisarts om te zien of het echt zo
is! Maar genoeg symptomen die er op wijzen.....uitblijvende
menstruatie.....gevoelige borsten...onzeker gevoel over wat er allemaal
in je lijf gebeurt!

Normaal gesproken ben ik dus helemaal niet zo'n onzeker typje....maar nu...hellup!!

- Hoe zit het met sex tijdens de zwangerschap....kan dit geen kwaad?

- Ik ga a.s. vrijdag lekker indoor skieen.....kan dit wel?? Want stel je voor als ik een keer val......

Het is zo raar om dit te ervaren...normaal heel nuchter, maar nu....

Wie heeft er tips voor mij?

groetjes baby712

+/- 3 weken zwanger

Hoi Baby,

Nee hoor deze onzekerheid hoort er gewoon bij. Ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft.
Dat indoorskien zou ik maar meteen uit je hoofd zetten want als je flink valt kan het wel degelijk mis gaan. Ook als er een ander tegen je op knalt waar jij dus niks aan kan doen maar wat wel regelmatig gebeurd kan het misgaan. NIET DOEN DUS! Een vriendin van mij is eigenwijs gaan skien, werd overhoop geskied en kreeg een miskraam. Wees dus zuinig op het wondertje in je buik!!

gr.Ing

Proficiat!
Sex kan geen kwaad, wordt alleen hooguit steeds lastiger naar mate je buik dikker wordt. Je beeb voelt er niks van dus...
Over dat skiën kan ik net als mijn voorgangster kort en duidelijk zijn: NIET DOEN!!!
Je kunt nog veel sporten doen, als je maar uitkijkt, maar skiën kun je echt beter laten.
Misschien kun je het afzeggen of anders een smoesje bedenken.
Groetjes V.

van harteeee,

ik ben het met de andere dames eens,

maar wil je heel veel succes wensen .

groetjes van anna(7wk en 6 dg)

allereerst gefeliciteerd!
Sex kan helemaal geen kwaad, maar ook skiën in dit vroege stadium kan geen kwaad. Je baarmoeder zit nog geheel verscholen achter t schaambeen, dus heel veilig verstopt.

Hoi!
Gefeliciteerd!! het lijkt mij dat het geen kwaad kan om te gaan skieen. Vruchtje is nog zoooo klein en zit heel goed verborgen. Als je valt en je krijgt een miskraam, dan was het vruchtje sowieso al niet goed.
Veel plezier!

Gr. Mickey

Hoi! Lastig, hè.. wat kan wel en wat kan niet. Ik heb hetzelfde gevoel (als heb ik op dit moment niet heel veel zin in sex, moet ik eerlijk toegeven). Sex mag altijd, behalve als vliezen zijn gebroken en vlak na bevalling (kans op infectie). Wb het skieen, ook al kan het wel, zou t niet doen. Ze zeggen dat je kunt blijven sporten, maar zowel skieen als paardrijden wordt afgeraden...
Ga je leuk met een sapje achter het glas kijken naar de rest, hihi!

Gr
'MicK

Mick, het is niet waar dat paardrijden afgeraden wordt, sterker nog, mijn arts juicht het alleen maar toe als ik ga rijden. Goed voor je rug en je bekken.
Je moet natuurlijk niet op een idioot druk of net ingereden paard gaan zitten, dat is vragen om problemen. Ik rijd nu nog 6 keer per week, iedere dag minimaal 1,5 uur en ben van plan dit vol te houden tot mn buik te veel in de weg zit of ik niet meer in het zadel kom.

Skieen in dit stadium kan geen kwaad, inderdaad als je valt heeft het vruchtje nog zo'n bewegingsruimte dat er niets zal gebeuren.

Terug
Bovenaan