onzeker

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik ben nu ietsje meer als 6 weekjes zwanger
ik weet wel dat het er bij hoort om je onzeker of bang te voelen maar ik  ben sinds gister in eens een  beetje bang dat het niet goed is
er is niet echt een aanleiding om te denken dat het niet goed met het kindje is, ik heb geen bloedverlies, geen buikpijn ofzo
maar toch denk ik : misschien klopt het hartje wel helemaal niet ofzo
ik heb 21 dec mijn eerste afspraak bij de vk
hoe gaan jullie met deze gevoelens om?

liefs ikjes

hai,

Ik herken t, ik ben zelf nog maar 5 weken zwanger dus helemaal nog superpril, maar ben erg bang. Heb er ook 3 jaar over gedaan, als we maar vast verder waren he!

gr Loona

Hoort er allemaal bij, dit zijn naast je zwangerschapshormonen, je moedergevoelens die beginnen te groeien!

Ook al zal je straks de kleine gaan voelen, het zal heus nog wel een keer voor kunnen komen dat je denkt is alles goed???!!!

Feit is om je paniek en echt instict te herkennen!!!

Verders lekker genieten

Hoi,
ik heb hetzelfde. Ben bang dat ik nu een miskraam krijg of dat het kartje niet klopt. En ik heb het idee dat als ik straks het hartje hoor, ik weer banb ben dat alles nu wel goed lijkt, maar uiteindelijk niet zo is. Dit zal wel de angst zijn van mijn vorige zwangerschap. (kindje met zo'n ernstige harafwijking dat ze zou overlijden kort na geboorte)
Maar toch heb ik wel een beppalde rust kunnen vinden dat het allemaal goed is...

Terug
Bovenaan