Onzeker

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben, afgelopen zondag was ik 4 weken. Ik had een heel licht streepje op de test, woensdag weer getest weer licht streepje. Morgen wil ik nog keer testen wil gewoon zien dat er nog steeds streepjes staat, kan gewoon niet geloven dat ik na 10 maanden eindelijk zwanger ben.

Ik kan nog niet echt blij zijn met dat ik zwanger ben, steeds ben ik bang dat het verkeerd gaat, dat ik of een miskraam krijfg of dat er geen hartje bij de echo te zien is. Denk dat dit meer een angst is dan een voorgrvoel, maar toch vind ik dit vervelend. herkent iemand dit??

Ook heb ik eigenlijk haast geen kwaaltjes, ja wat emotioneler en wat gespannen borsten, maar dat was het. Soms heb ik last van steekjes, vandaag voelde ik de steekjes het meest links en dan richting mijn lies. Vananavond heb ik soort ongi gevoel, dus soort krampjes onder in mijn buik. Herkent iemand de krampjes en steekjes?? Dit maakt mij best onzker.

Wanneer zou ik er van kunnen gaan genieten?? Pffff wat is vrouw zijn soms moeilijk. Eerst de angst of het lukt om zwanger te worden, nu ben ik zwanger en kan ik het niet geloven en ben ik weer bang dat het misgaat

hoi tampje,

Je onzekerheid hoor ik welvaker hoor. gelukkig heb ik die zelf niet. ik laat me niet beinvloeden met negatieve gedachten.

wat betreft je klachtjes.ik ben nu bijna 10 wk en heb bijna nergens las van. tuurlijk ben ik wel een keertje misselijk, soms wat buikpijn en krampje hier en daar. maar niet dat ik kotsend boven de pot hang ahhaha.maar ik zie dat als een posie iets. lekker makkelij toch. jou krampjes en ongie gevoel had ik ook erg de 1e week.

die testen die niet donker worden. welk merk heb je ? die van matcare worden namelijk bijna niet zo donker als de test streep de 1e week. toen ik een week na   me posie test nog eens teste voor de zekerheid toen was ie heel vet.
Maar ik had dus met 4 weken ook hele vage lijntjes, heb toen een cb digi gedaan, dan heb je gewoon zekerheid.

ik mag pas 3 jan naar de vk voor de 1e keer ben ik al over de 12 wk. erg laat naar mijn idee, maar zo gaat het bij de meeste vk. dus als ik vanaf het moment dat ik zwanger teste tot aan me echo onzeker moet zijn pff. dan geniet ik toch niet. meid probeer het positeve erin te zien he. hup die onzekerheid de deur uit.

zet hem op.

xxx Bambi

Dankje wel voor je antwoord, stelt me wel gerust.
Werd het meest onzeker door de krampjes, best iritant, voel het echt bij mijn baarmoeder, maar heb nu al zo vaak gehoord, dat het erbij hoort, dat ik het maar ga geloven. Ga proberen om lekker te gaan genieten. bedankt voor je antwoord

De angst die ik had is werkelijkheid geworden.
Sinds gisteren avond verlies ik bloed, eerst bruin rozig, later echt rood.
Volgens de verlos hoefde dit nog niks te betekenen, als ik geen buikkramp had of stolels verloor, maar vanmorgen dus stolsels verloren, dus mijn lichaam ondergaat weer een miskraam. Voel me nu al leeg en verdrietig van binnen. Het was zo gewenst, maar het heeft niet zo mogen zijn waarschijnlijk

lieve (sorry ben je naam ff kwijt)

wat onzettend rot voor je
Ik wil je heel veel sterkte wensen,

er zijn weinig woorden voor zoiets. veel sterkte deze tijd.

Liefs Sylvia

Wat verschrikkleijk rot voor je!
Ook ik wens je veel sterkte de komende tijd!

Liefs Wen

Dankje wel voor jullie reactie!
Even een kleine update:
Vanaf vrijdagavond laat begon ik met vloeien, dit is met de dagen minder geworden.
Vandaag zelfs zo weinig dat er vanmorgen van de nacht een streepje bloed op maandverband zat en op het maanverbandje van vanmorgen tot nu toe nog steeds geen druppel zit. Bij afvegen verlies ik wel bruinig afscheiding.
Dit alles is wel positief, want de bloeding was minder dan een normale menstruatie en ook stukken korter. Het zou dus een innestelingsbloeding kunnen zijn.
Ga er niet vanuit, maar het zou wel kunnen.
Volgens de verloskundige is de hoop nog niet verdwenen.
Morgen hebben we een echo en dan zullen we het weten.

XXX

Hoi,

Heel veel succes ik duim voor je!!!!!!

Groetjes Francis

Terug
Bovenaan