onzeker??

A

Anoniem

Guest
hallo

ik ben 7 weken zwanger van mijn eerste kindje.
ik moet zeggen dat ik het best wel eng vind nou ja eng weet niet goed hoe ik het uit moet leggen.
eerder onzeker.
merk nog niet zoveel wel pijnlijke borsten,
heb buikpijn alsof ik ongesteld moet worden maar aangezien dat regelmatig terug te lezen is op de site hoort het erbij.

alleen kan ik nu al merendeel mijn eigen broeken niet aan zitten te strak of krijg ze niet eens dicht.

dat is toch niet normaal bij 7 weken?????

heb pas 14 februari mijn eerste echo moet dus nog even geduld hebben.

groetjes

Is wel snel hoor als je met 7 weken al je broeken niet meer aan kunt?! Da wil nog wa zeggen voor de aankomende tijd.hahah maar is wel lekker toch dan   krijg je lekker snel een mooi buikje geniet er maar lekker van joh!!!\

kus bloem

Hallo Josje,

Die onzekerheid hoort er bij hoor! Helemaal als het je eerste kindje is, maar bij mijn tweede had ik er nog weer last van.
Ik zelf heb heel veel gelezen (zwangerschapagenda, boeken, internet) en er zijn vast wel mensen in je omgeving aan wie je dingen kunt vragen, hoewel ik me voor kan stellen dat je het met 7 weken nog niet aan iedereen hebt verteld.

Wat betreft je broeken niet meer aan kunnen met 7 weken dat herken ik ook. Met name met de oudste had ik daar ook last van. Ik heb toen meteen positie-broeken gekocht, maar het nadeel daarvan was dat ik ze aan het einde van mijn zwangerschap niet meer aan kon... Misschien lukt het ook met broeken die een maat groter zijn (sommige dames dragen in het begin van de zwangerschap de broeken van hun vriend of man).

Succes er mee en vooral: Geniet van je zwangerschap!

Hé hallo,

Ik ben morgen ook 7 weken zwanger en ook wel onzeker hoor.
Heb ook weinig last van kwaaltjes. Zo nu en dan pijnlijke borsten en ze zijn ook wat voller dan voor de zwangerschap.
Verder staat het warme eten me wat tegen.

Gelukkig weten we morgen al wat meer, we krijgen dan de eerste echo.
Wij krijgen deze al zo vroeg omdat ik m.b.v. Clomid zwanger ben geraakt.
Je hebt dan een verhoogde kans op een meerling.
Ik vind het erg spannend hoor en kan niet wachten tot het moment waarop we het hartje zien kloppen. Eventjes geduld dus nog.

Liefs,

Twinkel3

Haha, meen je dat nou? Heb je met Clomid meer kans op een meerling? Oeps... dat is mij nooit verteld... ben ook daarmee zwanger geworden. Ik hoop morgen mijn 1e echo te krijgen (zit nu halverwege mijn 7e week en heb een afspraak bij gyn). Nou nu ik dit weet ga ik morgen helemaal aandringen op een vroege echo!

Hoe is je echo gegaan?

Terug
Bovenaan