onzeker

A

Anoniem

Guest
Goeden morgen allemaal

Ik ben 7 weken zwanger en heb een beetje bruin in mijn onderbroek....is dit normaal??
mijn zus zegt dat dat normaal is, ik heb geen buikpuin ofzo, zij zegt dat het het innestelen ist. maar dat is toch al lang gebeurd??

Heb al een echo gehad en het hartje klopt al.

Wie kan mij helpen gerust te stellen?

Alvast bedankt.

Hoi,

Ik zou heel eerlijk gezegd het niet weten, maar ik ben wel bij de eerste zwangerschap nog goed ongesteld geweest en die is ook goed verlopen. Misschien gewoon vk bellen die kunnen het je wel vertellen. Succes!

Groetjes

Bij deze zwangerschap heb ik 2 weken gevloeid en ben ondertussen 30 weken zwanger!! Het hoeft dus niks te betekenen.
Een miskraam gaat meestal gepaard met zware buikpijn.
En idd bij twijfel gewoon altijd je vk bellen!! Daar zijn ze voor!

hoi hoi        

Ik heb bij beide zwangerschappen t/m eind van de 7de week af en toe een beetje bruine afscheiding gehad. Ben nu bijna 25 weken zwanger en alles gaat goed.

Bruine afscheiding is oud bloed en dus niet een miskraam die aan de gang is, dan zou het vers en dus rood bloed zijn.

Heb geen miskraam gehad, dus weet niet hoe dat voelt.

Groetjes Noah

Hallo,

Ik weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben..
Had vanmiddag een beetje oranje/rosig bloed(?) bij het afvegen..
Daarna niets meer en verder ook geen buikpijn ervan.
Heb wel last van stoelgang dus daar wel buikpijn van.
Kan dit ook nog innesteling zijn?

Liefs,
Nancy

Hoi hoi,

Ben nieuw hier en weet sinds donderdag dat ik zwanger ben!
Niet gepland en ook niet echt verwacht (hoewel  we natuurlijk niet helemaal naïef zijn....), maar wel welkom!
Waarschijnlijk ben ik eind april uitgerekend, maar het kan ook een fractie eerder zijn i.v.m. onregelmatige menstruatie.
Ik had wel een aansluitend vraagje: ik werd vannacht wakker midden in een droom met een kramp je-weet-wel-waar die ik zelfs aan de binnenkant van m'n vagina voelde (gevoel alsof m'n baarmoeder probeerde een walnoot (of steen) te kraken).
Geen bloedverlies en daarna ook geen pijn meer. Wel al dagen iedere keer het gevoel dat ik moet plassen (vooral sinds ik het weet.... ik let nu natuurlijk wel overal op) en had eerder na wat uitgebreider toiletbezoek ook weleens wat krampgevoel bij het opstaan Ik dacht eerlijk gezegd dat ik ongesteld moest worden, maar dat was dus niet zo

Nou ja, de vraag dus: wat kan dit zijn? Is dit normaal? Kan het misschien het innestelen zijn waarvan ik vaag iets gehoord heb?

Hey Horbi,

had de eerste paar weken ook last van bruin bloed verlies (dacht dat het menstruatiebloed was. Ben inmiddels 6 weken zwanger (18 september mijn 1e controle, spannend!!).
Bloedverlies kan verschillende oorzaken hebben.. Als je ongerust bent, idd contact opnemen met de verloskundige, dan kan zij een echo laten maken voor je.

Terug
Bovenaan