onzeker

Hoi meiden

Ik ben vandaag 40w4d zwanger, 4 dagen overtijd dus...
Ben gisteren naar de vk geweest en die heeft een inwendig onderzoek gedaan en er is een opening geconstateerd, dat was op zich wel gunstig..
Ze heeft de vliezen wat losgemaakt in de hoop dat mijn lichaam een hormoon ging aanmaken wat de bevalling zou laten beginnen maar helaas nog steeds niks..
Al had ze me gewaarschuwd dat dat er zeker in zat, ik ben zo teleurgesteld!!
Gisteren wel ietsje buikpijn maar ja, misschien ook weer verbeelding, misschien hoop ik veel te graag!
Mijn vraag is eigenlijk ook, heeft iemand hier ervaring mee?
volgende week zou mijn laatste keer bij de vk zijn als er nog niks is, dus eigenlijk hoop ik wel dat het deze dagen doorzet, want ik wil echt niet onder behandeling van het ziekenhuis!!
Ik ben gewoon vreselijk onzeker, maak me heel veel zorgen of het allemaal wel goed gaat met de beeb, gelukkig voel ik hem/haar wel, het is af en toe topdrukte daar binnen maar toch blijft de onzekerheid en word ik wel eens bang.
het lijkt ook wel of iedereen aan het bevallen is, en soms ook nog mensen die veel later dan mij uitgerekend waren!
dan kan ik zo jaloers worden he
Hoe zit het eigenlijk met de andere meiden die op 9 oktober uitgerekend waren?
Ben ik zo benieuwd naar dus hoop daar iets van te horen!

sorry voor mijn gebazel maar moest er even uit

liefs sarah 40w4d zwanger van 1e kindje

hoi lief meisje,

helaas kan ik je niet helpen met ervaringen, onze zoon kwam 3 dagen eerder. maar het leek mij ook vervelend, je kijkt toch uit naar DE datum. maar ik zou zeggen probeer toch om ontspannen te blijven want dat is toch bevordelijk voor de bevalling. maar ja, dat is natuurlijk altijd makkelijker gezegd dan gedaan! (ik weet niet of ik relaxed had kunnen blijven) maar probeer toch af en toe weg te gaan, dingen af te spreken en niet te gaan zitten   'wachten' want anders wodt je alleen maar verdreitiger!heel veel succes en sterkte met je laatste loodjes!!!!!

Hoi,

Ik ben wel op tijd bevallen twee jaar geleden, MAAR, de weeen kwamen niet vanzelf op gang. Ik verloor vruchtwater, dus ik moest zoveel uur wachten op weeen die niet kwamen. Heb rondjes gelopen rond de tafel, in de hoop dat de boel vanonder zou beginnen, maar helaas.

Ik begrijp dus dat je wacht op de weeen, dat het van jou mag beginnen. Ook had ik al 1,5 cm ontsluiting.
Je bent nog maar vier dagen overtijd. Ze wachten maximaal twee weken als alles goed met je gaat. Ik zou die tijd gewoon benutten en niet te druk maken, zolang je de baby voelt bewegen. Als je twijfelt meteen bellen natuurlijk. Maar geloof me, liever nog een natuurlijke bevalling met 42 weken, dan op tijd wel je vruchtwater verliezen, geen weeen krijgen, waardoor je moet worden ingeleid. Dan komen de ween zo snel achter mekaar, dat het een heuse marteling is. Tenminste, dat is mijn ervaring.

Ik baalde er ook enorm van dat de weeen niet vanzelf op gang kwamen, en dat de vliezen wel braken. Maar wat doe je eraan? Ik had liever in jouw situatie gezeten nu ik deze ervaring heb.

Ik wens je veel sterkte en wil je nog wel op het hart drukken dat bij het geringste twijfel of je de baby voelt bewegen, BELLEN, ze komen maar langs!!!

Jo

Terug
Bovenaan