Onzeker

Ik word soms een beetje gek van mezelf. we zijn nu 11 maanden bezig en ben deze maand voor het eerst aan het tempraturen. Ik ben nu bij dag 17 en mijn tempratuur is nog steeds laag, 36.1. Hij zou zo langerzamerhand toch wel omhoog moeten gaan. Nu denk ik steeds dat ik geen eisprong heb. We moeten gewoon afwachten, maar af en toe dan heb ik even een dipje. En dan straks nog een maand tempraturen voordat ik een keer naar de huisarts kan. Ik wou gewoon dat ik nu heen kon en niet nog zo lang hoefde te wachten.

Sorry hoor maar moet even mijn frustraties kwijt en even zeuren.
Nou genoeg gezeurd en er weer met volle moed tegenaan.
We moeten maar even afwachten.

Liefs Janna Nienke

hoi Janna Nienke,

Wat duurt het allemaal toch ontzettend lang he? Super frustrerend hoor. Wij zitten nu in ronde 16, maar ik ben wel na 9 maanden zwanger geraakt. Helaas is dit fout gegaan en ben ik met 11 weken zw. schap gecuretteerd. Ondertussen zijn we dus alweer 5 maanden verder en in totaal 16 maanden bezig. Ik heb zelf trouwens ook een late eisprong, ik heb vorige week op dag 18 een temp. verhoging gezien, dus mijn ei is op dag 17 gesprongen. Klopt want de laatste maanden heb ik een cyclus van ca 32 dagen.

Af en toe zeuren is niet erg hoor, daar hebben we allemaal met vlagen last van. Hopenlijk springt je ei snel, dan begint het zenuwachtige afwachten weer ! hahaha

Liefs,
Luna

Hoi Janna nienke,

Wat frustrerend eigenlijk he, dat tempen bah! Ik vind het ook helemaal niks je bent gewoon zo teleurgesteld als je temp nog laag is! Maar bij sprong hij ook pas laat, dus het kan nog altijd!

En als je denkt dat je geen eisprong hebt gewoon naar je ha gaan hoor! Het duurt ook nog enige tijd voordat je bij de gyn terecht kunt!! Ik zou zeker niet nog een temp-lijst afwachten!

Ik ga duimen dat je snel een vehoging ziet! Hoelang zijn jouw cyclessen eigenlijk???

En je kunt altijd komen klagen hoor,,,ik doe het ook steeds en het lucht ontzettend op! Iedereen hier weet hoe het is en leeft met elkaar mee.,echt super gewoon!!

Liefs moi xxxx

Hoi Janna Nienke,

Hè wat vervelend, dan begin je iedere ochtend met een kater! Maar je zal vast wel en eisprong hebben. Je had toch ook steeds een mooie regelmatige en niet zo gek lange cyclus, het lijkt me dat dat haast niet kan zonder eisprong! En als je morgen verhoging hebt, heb je hem nu net gehad misschien (het schijnt dat je er erg mopperig van wordt, dus wie weet....!)
Hoe is het verder met je, ik las dat je zo duizelig was steeds.

Liefs, el.

Hoi janna nienke, ik kan met goed begrijpen hoe je je voelt, ik vond het ook zo frusterend dat wachten op mijn eisprong ,nu ik zeker weet dat ik hem heb maak ik me er niet meer zo druk om. Maar waarom moet je nog een maand wachten je kunt toch ook na deze maand naar de huisarts gaan?
Succes er mee in ieder geval...!

Liefs Molly.

Bedankt voor de reacties. Wel even nodig. Heb nog hoop.
Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad, ongeveer 28 dagen, dus dat is goed. Nou ja nog maar even afwachten.
Woensdag eerst maar even kijken of ik nu ook bloedarmoede heb.Weten we ook waarom ik zo duizelig ben de hele tijd.

He El, leuk dat je er weer bent. Leuk weekend gehad? Wat las ik, gaan jullie 12 juli al op vakantie? Waarheen gaat de reis?
Nou duik mijn bed in, ben bekaf.

Liefs janna nienke

Hoi Janna Nienke,

Vervelend he, al dat wachten, weet precies wat je bedoeld. Maar nog geen temp. verhoging op dag 17 is niet zo erg hoor. DAt kan wel. Ik heb zelf altijd zo rond dag 19/20 een temp.verhoging, dus dat kan nog wel.
Heel veel succes
Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan