Onzeker

Hoi Meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Nou ik was er voor een paar weken zo zeker van dat ik zwanger was. Gewoon een gevoel, maar morgen is mijn NOD en ik ben net zo zenuwachtig. Het lijkt wel alsof ik voor mijn rijexamen moet. Zo'n raar kriebelend gevoel in de maag, afwezig. Ik kon het vorige week niet meer uithouden, en heb een test gedaan.Stom natuurlijk want die was natuurlijk negatief.
Ik vertrouw niet meer op eigen gevoel.
Mijn vriend zegt dat het wel raak moet zijn. Na al dat geklus van de laatste tijd. Het arme mannetje, valt voor hem ook niet mee, hij moet het meeste werk natuurlijk doen, en vertrouwen op mijn gevoel, en hij zit nu ook behoorlijk in de stress. Vraagt steeds of ik er nog zo zeker van ben van mijn gevoel om zwanger te zijn. En ik weet zeker dat ie me morgen dood gooit met smsjes, met de vraag of de rooie duivel al is langsgekomen.
Hij heeft afgelopen weekend al een test gekocht, kan je meteen testen dinsdag zegt ie. De lieverd.
Maar goed, we wachten nog ff rustig af, nou ja rustig, Ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs,

een gestressde Pascalle

Hoi Pascalle,

Ik herken absoluut je gevoel. Ik had gisteren mijn NOD. Had zaterdag ook een test gedan, was niets, maar na een half uur kwam er een dun streepje. Vreemd maar goed. Gisteren geen rode duivels langsgekomen en vandaag tot nu toe ook nog niet. MMMMMMMMMMM, wat moeten we er weer van denken. Zou het dan echt een goed begin van het nieuwe jaar zijn of is mijn lichaam nog steeds niet op orde na de miskraam?? We wachten af...

Meis, succes met afwachten. Ga je ons op de hoogte bijven ouden.

Ik hoop voor je dat het raak is!!!!

iefs Sammy

Oh oh oh Pascalle,

Ik zal aan je denken morgen.
Fingers crossed en ik hoop dat je morgen een onwijs mooi berichtje hier kan plaatsen.

Voor vannacht... slaap lekker alleen zal deze nacht wel wat langer duren dan de andere...

Knuffel,

Corina

Lieve Pascalle,

Wat tof van je mannetje dat-ie al die test heeft gehaald. Ik zie je al zitten morgenochtend ;-) Ik duim heeeel hard voor je!

Zou geweldig zijn als hier morgen goed nieuws staat!!

Ik moet nog meer dan een week afwachten... Blèh.

Kus,
Marjon

Terug
Bovenaan