Onzeker

Hallo meiden,

Ik ben op het moment een beetje onzeker... Ik heb 23 maart een miskraam gehad (waren 7 weken zwanger). Voorheen had ik een cyclus van 27/ 28 dagen. Ik ben gewoon erg onzeker wanneer mijn menstruatie weer op gang komt. Heb al wel een paar dagen een ongigevoel.
Ook staat mijn hoofd even niet naar sex. Hebben jullie dat ook gehad? Voor mijzelf moet eerst de menstruatie op gang komen en daarna kunnen we er weer helemaal voor gaan... Vreemd allemaal????!!!!!!!

Kat hoe is het met je? en Chihiro?

Groet, Cor

Hi Cor,

Ik denk dat het voor eidereen heel verschillend is.
De een wil niets liever er gelijk weer voor gaan maar ik wilde na mijn miskraam ook even rustig aan doen en wachten op een ongesteldheid.
Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen en na mijn miskramen was het tussen de 28 en 33 dagen voordat ik voor het eerst weer ongesteld werd (3 miskramen dus vandaar tussen de 28 en 33 dagen). Er staat geen echte regel voor maar men zegt dat het ook wel eens 2 maanden kan duren voordat je weer ongi wordt, maar ik had ook heel duidelijk het ongigevoel een paar dagen van te voren omdat deze ongi toch iets heftiger was dan de normale ongi's.

Succes,

Corina

Hoi Cor,

Tot mijn verbazing gaat het best goed met me. Ik heb niet zoveel verdriet als de eerste keer. Misschien komt dit doordat ik al een zoon van 2 heb. Hij houdt me wel bezig! Ook heb ik dit keer minder moeite met andere zwangeren en babies. Ik heb een oppaskindje van 2 maanden, en heb er echt geen moeite mee. Ik tut heerlijk met haar. Zo kan ik mijn gevoel toch een beetje kwijt. Tuurlijk ben ik nog verdrietig, maar het is echt minder heftig als de eerste keer. Het was een zeer gewenst kindje. Geen idee waarom het nu anders is. Ben ook erg benieuwd wanneer ik weer ongi zal worden. Vorige keer duurde het ruim 4 weken. Ik ging toen alweer hopen. Net als de vorige keer zijn we dan met vakantie op Tenerife. Gelijk tegen manlief gezegd dat ik daar nooit meer heen wil! Beide keren net ervoor een miskraam! Zal niks met elkaar te maken hebben, maar toch....
Doe het lekker rustig aan, en verwerk het allemaal op jouw manier. Tegen mij word gezegd dat het niet normaal is zoals het nu gaat. Er is zelfs maatschappelijk werk aangeraden! Maar dat vind ik allemaal niet nodig. Het gaat redelijk goed met me, en zo is het goed.
Heel veel liefs, Kat

Terug
Bovenaan