onzeker

hallo allemaal

ik ben nu 30 weken zwanger, het was een beetje onverwachts maar zie er heel erg naar uit. Alleen ligt het nu aan mijn vriend of zijn dat nou typisch mannen, hij weet er heel moeilijk mee om te gaan de ene keer is het leuk en de andere keer vind ie het maar niks.Vind dit best moeilijk en hij doet me er soms wel verdriet mee, ik heb dit ook niet gepland maar zo,n wonder is het mooiste wat er is wat dan ook.
Ik ben benieuwd of er nog meer vrouwen zijn die dit mee maken of gemaakt hebben en hoe zij er mee omgaan of zijn gegaan.
Nou weet ik ook wel dat ik me nu gauw te druk maak maar zou zijn steun voor 200% kunnen gebruiken..

Alvast bedankt..
groetjes danielle
 
hallo,

misschien heb je er meer aan om op het zwanger forum te schrijven, niet dat je hier niet welkom bent maar ik denk dat dat prettiger is.

praat er in ieder geval over met hem en misschien is hij bang en onzeker voor het onbekende. mijn man was ook heel wisselvallig en wij hadden het wel gepland. het ene moment vond hij het geweldig en het andere moment had hij zoiets van kunnen wij dit wel hoe gaat het financiel lopen en hoe ontwikkeld de wereld zich.
mijn man vind het nu geweldig hij is apentrots en gaat zelfs met haar op baby zwemmen en naar baby massage.
als die kleine er eenmaal is komt het allemaal wel goed.

groeten en heel veel succes Nancy en Linn
 
hallo

Ik kan me het best voorstellen hoe je je voeld alleen was het bij mij andersom ik kon er niet aan wennen dat ik zwanger was heb net 4 mnd ervoor een eierstok verloren en had ook geen begrip en steun.Wat ik wel weet is dat de meeste mannen "bang"zijn voor veranderingen en moeten er ook aan wennen dat ze een verantwoordelijk moeten gedragen als de kleine er een maal is en ze vinden het ook vaak erg moeilijk om er over te praten.Praat er eens met je man erover waarom hij zo doet en misschien heeft hij er wel een reden voor dat hij niet te vrolijk erover is hoeft niet eens negatief te zijn.
Ik hoop dat je er samen uit komen en toch nog verder een fijne zwangerschap zal hebben
groetjes van een blije moeder
 
Terug
Bovenaan