onzeker

Vandaag ben ik 9 weken en vanmiddag ontdekte ik ineens bruine afscheiding bij het afvegen...shit!
Heb ook wat buikpuin...mag toch hopen dat ik geen miskraam krijg.
Begin er net aan te wennen dat ik zwanger ben  met de daarbij horende kwaaltjes!
De verloskundige zei dat ik maar moest afwachten, nix aan te doen.
Duimen jullie voor me dat het goed blijft gaan?!

He T,

Wat een onzekere toestand he. Ik snap dat je schrikt hoor en die buikpijn is die inmiddels minder? Ik duim voor je dat het loos alarm is.

groetjes Petra

hoi hoi,,,,,,,,,,

ik heb ook hetzelfde gekregen rond 9de week met veel buik en rug pijn, ik was ook geschrokken, maar na 3 a4 dagen was het niks meer, ik ben nu 14 weken en niks meer gekregen en het gaat goddank goed met de baby. allen moet je wel rustig aan doen, dus niet te druk doen.
veel vrouwen hebben zo.
hoop dat het snel af is.

Liefsssssss
rasil,, 14w1d

Hey Meid
hier een mama van het oktober forum.
ik ben nu zwanger van mijn 3e kindje en ik heb hetzelfde gehad bij mijn 2e.
bij deze had ik het ook wel maar dan alleen maar rug en buikpijn (menstruatiepijn)
Ik ben nu 15 weken zwanger en voel me nu veel beter!
die onzekerheid is ook een drama he!
ik heb 1 keer een miskraam gehad en toen heb ik nergens last van gehad ik bloedde ineens heel erg veel.
tja je kan het nooit zeggen maar zolang het niet helderrood is is het vaak niet zo erg..
doe rustig aan...

Liefs Jenny (15 weken zwanger 3e kindje)

hoi toscaantje,
wat een schrik voor je... hoe gaat het nu met je?
ik had het vorige week (nu 9 wk zwanger) ook. had die nacht gewerkt(zit in de ouderenzorg) en toen smiddags wakker werd,had ik met afvegen ook donker a oud bloed.
direct vk gebeld en die zei dat adertje van baarmoedermond was geknapt.daardoor heb je oud(bruin)bloed/afscheiding.heb de andere nacht niet meer gewerkt,was best overstuur.gelukkig was ik weekje vrij,ff rust nemen.
gelukkig was het na 1 dag alweer over. morgen hebben we weer echo.vorige was goed,want we zagen hartje kloppen.
heb jij al een echo gehad? anders moet je een vervroegde echo aanvragen,want nu zit je ook in spanning.
he meid, veel sterkte en hou je ons op de hoogte?
groetjes jose.

Gisteravond ineens een drup bloed in de wcpot en afvegen was wat bloed.
Hele nacht liggen woelen en peikeren. Nog 2 x naar de wc, ietsiepietsie bruine afscheiding.
Vanmorgen weer niets. Alleen kan ik nu opeens heel makkelijk poepen, net als ik ongesteld ben. Terwijl ik de laatste 2 weken keiharde poep had...
Wat een rare praatjes zo.

Ik ben iets gerustgesteld door jullie en in een zwangerschapboek stond ook al dat het vrij gewoon was. Maar de spanning zit erin! Iedere keer als ik moet plassen kijk ik al of ik iets roods zie...

Maandag echo gehad, want we laten 29 april een vlokkentest doen.

Terug
Bovenaan